تولید کننده انواع اسید بوریک ایرانی

اسید بوریک یک ترکیب سفید یا بی رنگ، بی بو و بی مزه است. این اسید یک اسید ضعیف است که برای انسان غیر سمی است.

بوریک اسید

بورات ها به راحتی به آلاینده های اکسید فلزی در دمای پایین متصل می شوند تا از دست رفتن فلز گرانبهای طلا به حداقل میزان خود برسد. همچنین سبب کاهش فرسایش تجهیزات مورد استفاده در ذوب جهت تصفیه طلا می شود.

شرکت فروش اسید بوریک ایرانی

با مشارکت شرکت آهن و فولاد میلاد و شرکت معدنی میلاد برنا ابرار، کارخانه تولید اسید بوریک ایرانی راه اندازی شد. این شرکت با همکاری شرکت های خارجی سعی به فرآوری سنگ بور بدست آمده از معادن را دارد که با به کارگیری دانش روز دنیا به راه اندازی کارخانه اسید بوریک اقدام کرده است و محصول این کارخانه در صنایع متعددی چون صنایع شوینده کاربرد بسیار زیادی دارد. از مهمترین اهداف این شرکت این است که محصولات تولید شده را فرآوری کند و به فروش برساند و از خام فروشی مواد اولیه پرهیز شود. محصولات این شرکت به کشورهای آسیای شرقی، هند و اروپا صادر می شود. 

اسید بوریک پودری

علاوه بر شرکت میلاد برنا ابرار شرکت هایی چون شرکت شیمی کانه ایرانیان، نیز در زمینه تولید انواع اسید بوریک ایرانی فعالیت دارد. این شرکت تولید کننده انحصاری اسید بوریک ایرانی است و انواع اسید بوریک ایرانی تولید شده در این شرکت در گرید های صنعتی و آنالیتیکال در بسته بندهای متنوعی روانه بازار می شود. اسید بوریک تولید شده در این شرکت دارای خلوص بالای 9/99 درصد است و با اسید بوریک تولید شده در کشورهای صنعتی برتر دنیا مانند آلمان قابل قیاس است. اسید بوریک ایرانی دارای میزان خیلی کمی عناصر مزاحم و فلزات سنگین است که کاربرد زیادی در متالوژی و تصفیه طلا دارد. برای تهیه اسید بوریک ایرانی با کیفیت بسیار بالا و تضمین شده را با قیمتی مناسب از این سایت تهیه کنید چون شرکت ما اسید بوریک را از تامین کنندگان آن تهیه و با قیمت مناسب به کلیه نقاط کشور ارسال می کند.

کیسه اسید بوریک

کاربرد اسید بوریک ایرانی در طلاسازی

در تصفیه طلا، بوراکس دهیدراته در زمان گداختن برای حل کردن اکسید های فلزی در طلا به کار می رود. بورات ها همچنین برای کاهش ویسکوزیته در سنگ طلای ذوب شده مورد استفاده قرار می گیرند. 

بیشتر بدانیم  کود زمستانه درختان میوه|فروش|قیمت|نحوه مصرف

همانطور که اشاره شد در تصفیه فلزات اسید بوریک ایرانی به عنوان ماده تمیز کننده است و به حذف ناخالصی های نمونه کمک می کند. با مقداری بوراکس، گرما و کمی علم و تجربه می توان طلای خالص را از سنگ معدن استخراج کرد. زیرا استفاده از بوراکس سبب کاهش نقطه ذوب تمام عناصر موجود در یک قطعه سنگ معدن  حاوی طلا می شود. وقتی در طبیعت به دنبال طلا می گردید.

اسید بوریک در کشاورزی

یک ماشین طلایاب می تواند یک قطعه سنگ را خرد کند و آن را با بوراکس در یک کیسه مخلوط کند و سپس کیسه را در یک کاسه قرار می گیرد و گرم می شود. با گرم کردن، بوراکس به محل واکنش خود می رود و سبب کاهش دمای ذوب مواد معدنی می شود. با ذوب شدن کلیه مواد معدنی آن ها از هم جدا می شوند. با ادامه روند بوراکس باعث اکسیداسیون و تجزیه سایر مواد معدنی می شود، در حالی که طلا تحت تاثیر این واکنش قرار نمی گیرد و کاملا سالم در ته مخلوط رسوب می کند. مخلوط ناخالصی های اکسید شده و شار به سرباره تبدیل می شود که برای ظاهر شدن طلای خالص که در پایین ظرف قرار دارد این سرباره حذف می شود. 

1/5 – (1 امتیاز)

Originally posted 2020-09-19 21:28:38.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما