کود 20 20 20 کاکتوس خرید انواع آن در بازار

یکی از گلهای زیبا که شاید بتوان گفت در هر منزلی یافت می‌شود، کاکتوس است و انواع مختلفی دارد. این گیاه خانگی برای تغذیه و زندگی به کود نیاز دارد و بهترین نوع آن، خرید کود 20 20 20 مایع کاکتوس است که به عنوان یک کود کامل و دارای عناصر مغذی برای گیاه و به صورت پودر کریستالی آبی رنگ ارائه می‌گردد.

کود 20 20 20 کاکتوس

خرید انواع کود 20 20 20 کاکتوس

یکی از گلهای زیبا که شاید بتوان گفت در هر منزلی یافت می‌شود، کاکتوس است و انواع مختلفی دارد. این گیاه خانگی برای تغذیه و زندگی به کود نیاز دارد و بهترین نوع آن، خرید کود سه بیست کاکتوس است که به عنوان یک کود کامل و دارای عناصر مغذی برای گیاه و به صورت پودر کریستالی آبی رنگ ارائه می‌گردد. 

خرید انواع کود 20 20 20

روش مصرف آن بدین صورت است که برای کاکتوس هایی که سایز بسیار کوچکی دارند. در فصل بهار و تابستان به اندازه ی یک سوم قاشق چای خوری و هر دو هفته یکبار استفاده می‌شود. و در فصل پاییز و زمستان مصرف آن را باید محدود نمود و برای کاکتوس هایی که دارای سایز متوسط و  بزرگ تری هستند.

در فصل بهار و تابستان به اندازه یک تا دو قاشق چای خوری و هر دو هفته یکبار و در فصل زمستان مصرف آن را کاهش می دهند و هر دو یا سه ماه یک بار استفاده شود. 

خرید انواع کود 20 20 20 کاکتوس

عناصر اصلی کود 20 20 20 کاکتوس

کود 20 20 20 کاکتوس، یکی از بهترین و کامل ترین انواع کودهاست. که دارای عناصر اصلی تغذیه ‌ای همچون فسفر، پتاس و ازت و همچنین عناصر ریز مغذی مانند آهن، روی، مس، منگنز و بور است. و در مرحله ی رشد گیاه باید مصرف شود. 

بیشتر بدانیم  کود سوپر فسفات ساده و تاثیر آن در محصولات کشاورزی

عناصر اصلی تشکیل دهنده ی کودسه بیست کاکتوس، در واقع از نیازهای اصلی گیاه محسوب می شود. و منجر به رشد سریع تر، سرسبزی و نشاط بهتر و گل دهی آسان تر می‌شود.  

عناصر اصلی کودکاکتوس

این کود مغذی به صورت پودر است و از سه عنصر نیتروژن، فسفر و پتاس تشکیل می شود. و تناسب میزان هر یک از عناصر در آن بیست درصد است و به همین دلیل و به اختصار، کود سه بیست هم نامیده می‌شود.

Rate this post

Originally posted 2020-08-15 21:31:39.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما