خرید روغن امولسیون شونده

خرید روغن امولسیون شونده (روغن ولک) یکی از راه های کنترل و کاهش خسارت های ناشی از بیماری های آفتی مانند شپشک ها، شته ها، کنه ها و تخم آفات و بیماری درختان میوه است. به طوری که استفاده از این روغن باعث پوشش سطح بدن حشرات می شود و منافذ تنفسی و حیاتی آن ها را مسدود می کند. و از گسترش و پراکنده شدن اسپورها در بعضی قارچ ها، مانع از خسارات وارده به محصولات کشاورزی می شود.

جهت خرید روغن امولسیون شونده باکیفیت و قیمتی مناسب یا کارشناسان ما در ارتباط باشید.

روغن ولک امولسیون شونده

روغن امولسیون شونده چیست؟

روغن امولسیون شونده یا همان روغن ولک جهت کنترل آفاتی چون کنه تار عنکبوتی، مگس سفید و بسیاری از آفات دیگر می باشد. با پیشرفت هایی که در صنعت پالایشگاهی ایجاد شده، تولید این نوع روغن های مرغوب و باکیفیت بدون صدمه و آسیب به گیاهان و محصولات به رشد انبوه رسیده است.

روغن های امولسیون شونده عمدتا از هیدروکربن های پارافینی تشکیل می شوند. که دارای درجه وزن مولکولی و نقطه جوش استاندارد هستند. این روغن ها بدون اینکه آسیبی به بافت های گیاه و محصولات کشاورزی وارد کنند. آفات را دور کرده و از بین می برند.

درجه سولفوناسیون درصد خلوص روغن های امولسیون شونده را تعیین می کند. مثلا درجه سولفوناسیون 100 نشان دهنده آن است. که این سم 100% از هیدروکربن های اشباع شده تشکیل شده است. همچنین با کاهش درجه سولفوناسیون مقدار هیدروکربن های آن کمتر خواهد شد.

بیشتر بدانیم  فروش روغن ولک براق کننده ۲۰ لیتری

درجه سولفوناسیون یک فاکتور بسیار مهم در انتخاب روغن های امولسیون شونده برای سم پاشی زمستانه و تابستانه است. روغن هایی با درجه سولفوناسیون بالا برای سم پاشی تابستانه و روغن های با درجه سولفوناسیون پایین تر برای سم پاشی زمستانه مناسب هستند. این روغن ها را می توان به صورت تنها یا همراه با حشره کش های دیگر رقیق کرده و مورد مصرف قرار داد.

موارد مصرف روغن های امولسیون شونده

  • در سم پاشی تابستانه برای نابودی شپشک ها، شته ها و… استفاده می شود.
  • در سم پاشی زمستانه برای نابودی و دفع شپشک های گیاهی و کنه ها و همچنین بر خی از حشرات و لارو های زمستانی استفاده می شود.
  • این روغن برای نابودی انگل های خارجی نیز استفاده می شود.
  • این روغن قابلیت ترکیب شدن با حشره کش های دیگر را نیز دارد. که موجب افزایش قدرت حشره کشی این روغن می شود.
  • روغن امولسیون شونده کاربرد های بسیاری در محصولاتی نظیر پسته، انگور، درختان انار، سیب و گردو دارد.
Rate this post

Originally posted 2022-10-29 18:45:51.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما