خرید روغن ولک با ارزان ترین قیمت

خرید روغن ولک با ارزان ترین قیمت در فصل استفاده از آن یکی از موارد پر اهمیت برای کشاورزان می باشد. چون زمان استفاده از روغن ولک فقط در فصول زمستان و بهار می باشد. در این فصول به دلیل تقاضای زیاد هم کمیاب می شود و هم قیمت آن افزایش می یابد. روغن ولک جهت کنترل مقیاس حشرات و به عنوان حشره کش نقش عمده ای در رشد و کاهش خسارات محصولات کشاورزی دارد. عملکرد روغن ولک به این صورت است که سطح بدن حشرات و تخم حشرات را پوشش می دهد و منافذ تنفسی آن ها را مسدود می کند. و باعث از بین رفتن آن ها در کمترین زمان ممکن می شود. در ادامه به موارد مصرف روغن ولک خواهیم پرداخت.
جهت خرید روغن ولک با ارزان ترین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید روغن ولک با ارزان ترین قیمت

اسپری روغن ولک برای درخت سیب

برای باغبانانی که درخت سیب می کارند. بسیار پیش آمده است که در بهار درختان سیب شکوفه های بسیاری می دهند که همان میوه های آینده هستند. ولی پس از مدتی این شکوفه ها می ریزند و پوسیده می شوند. این واقعه باعث کاهش میوه ی سیب این درختان خواهد شد. راه حل این مشکل استفاده از اسپری روغن ولک می باشد.
در اوایل بهار زمانی که شکوفه های درخت پر هستند. قبل از اینکه شکوفه ها به میوه تبدیل شوند بهترین زمان استفاده از اسپری کردن درخت با روغن ولک می باشد.
مقدار استفاده از روغن ولک برای درخت سیب بستگی به اندازه درخت دارد. به طور میانگین بین 5 تا 10 گالن آب برای اسپری کردن یک درخت سیب متوسط مورد نیاز است.
برای اسپری کردن تمام سطح شاخه ها و شکوفه ها را با روغن ولک بپوشانید به طوری که از شاخه و شکوفه ها چکه کند. هر دو هفته یک بار قبل از اینکه شکوفه ها فرصت تبدیل شدن به میوه را پیدا کنند این کار را تکرار کنید.
توجه: روغن ولک خاصیت اسیدی دارد بناراین از تماس مستقیم آن خودداری کنید.

بیشتر بدانیم  فروش روغن ولک براق کننده ۲۰ لیتری

روغن ولک برای سیب

مشخصات روغن ولک خوب

روغن ولک یکی از روش های کنترل و کاهش آسیب های آفات و قارچ ها و کنه ها در درختان و گیاهان می باشد.
درصد امولسیون موجود در روغن ولک از اهمیت ویژه ای از جهت کیفیت روغن ولک برخوردار است. روغن ولک خوب دارای 80% امولسیون (پارافین) می باشد. که در هنگام تهیه ی آن باید به این موضوع توجه شود تا تاثیر درستی بر محصولات کشاورزی داشته باشد.
درجه سولفوناسیون از ویژگی های مهم روغن ولک می باشد. که با توجه به فصل استفاده از آن درصد استفاده از آن متفاوت است. (فصل زمستان سولفوناسیون ۶۵٪ تا ۷۵٪ مناسب است و فصل تابستان سولفوناسیون ۸۵٪ تا ۹۵٪ مناسب است).
یکی از مزایای استفاده از روغن ولک نسبت به دیگر حشره کش ها غیر سمی بودن آن است که آسیبی به پرندگان و حشرات مفید وارد نمی کند.

ویژگی های مهم روغن ولک باکیفیت:

– روغن ولک از جمله شناخته شده ترین آفت کش می باشد.
– با انجام عملکرد تبخیر سریع، در دفع آفات نقش ویژه ای دارد.
– روغن ولک تاثیر سریع تر و بیشتری در از بین بردن آفت ها دارد.
– روغن ولک امکان مخلوط شدن با دیگر حشره کش ها و آفت کش ها را دارد. که باعث مقاومت و ماندگاری بیشتر این ماده در برابر آب و باران می شود.

5/5 – (1 امتیاز)

Originally posted 2022-10-18 09:53:50.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما