خرید سم ایمیداکلوپراید با قیمت ارزان

قیمت خرید سم ایمیداکلوپراید 35% SC یا کنفیدور حشره کشی که بازار فروش آن در استان های تهران، مازندران، اردبیل، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان و کرمان بالا می باشد.

دسته بندی آفت کش ها

دسته بندی آفت کش ها

این سم برای مبارزه با آفاتی مانند شته، عسلک، مگس سفید، آريافات گلخانه ای و غیره مورد توجه کشاورزان و باغداران می باشد.

آفت کش ها بر اساس حرکت در گیاه به دو نوع تقسیم بندی می شوند:

  1. سموم سیستمیک که از طریق شیره گیاه به تمامی قسمت های گیاه منتقل می شوند.
  2. سموم نفوذی که جابجایی اندکی در گیاه دارند.

بطور کلی آفت کش ها برای ورود به بدن آفت به سه دسته تقسیم می شوند:

  • سموم گوارشی
  • سموم تماسی
  • سموم تدخینی

مکانیسم اثر گذاری سم ایمیداکلوپراید

مکانیسم اثر گذاری سم ایمیداکلوپراید

سم ایمیداکلوپراید بدلیل چربی دوستی و خاصیت آب دوستی یک حشره کش سیستمیک است. به شکل تماسی و گوارشی به سیستم اعصاب متصل شده. و ایجاد مسمومیت در آفت می کند. به راحتی از ریشه و یا برگ جذب شده. و به تمام نقاط گیاه منتقل می شود. این خاصیت کمک می کند. که سم ایمیداکلوپراید بر اثر باران و یا شستشو ازبین نرود.

ایمیداکلوپراید یک سم شیمیایی است که به عنوان یک از محبوب‌ترین سموم حشره‌کش استفاده می‌شود. این سم با اثر مخرب بر روی سیستم عصبی حشرات، از قبیل بلوک کردن گیرنده های اسید گاما آمینوبوتیریک (GABA) و اینهیبیتوریک آنزیم آستاتیل کولین است که به کنترل حشرات و مبارزه با آنها کمک می کند.

ایمیداکلوپراید به عنوان یک سم تماسی عمل می‌کند، به این معنا که با پوست حشرات در تماس مستقیم قرار گرفته و وارد سیستم عصبی آنها می‌شود. پس از جذب این سم توسط حشره، ایمیداکلوپراید باعث تشدید فعالیت سیستم عصبی حشرات می‌شود و سبب ایجاد تشنج و بی حسی عضلات آنها می‌شود که در نهایت باعث مرگ حشره می‌شود.

بیشتر بدانیم  سموم کشاورزی ارگانیک و قیمت خرید و فروش آن

علاوه بر اثر مخرب این سم بر روی حشرات، برخی مطالعات نشان داده‌اند که ایمیداکلوپراید ممکن است تأثیرات بدی روی سلامتی انسان‌ها نیز داشته باشد. به همین دلیل، استفاده از این سم در برخی کشورها با محدودیت‌هایی همراه است و به دقت باید از آن استفاده شود.

موارد مصرف در خرید سم ایمیداکلوپراید

حشره کش ایمیداکلوپراید تاثیر خوبی روی دفع آفات حشرات مکنده مانند شته، عسلک پنبه، مگس سفید گلخانه، پسیل، شپشک، زنجره و زنجرک، تریپس، لارو پروانه ها، حشرات خاكزي، سر خرطومي برنج، سوسك كلرادو، موريانه ها و آفات بهداشتي مثل كك ها و سوسك هاي سوسري بجای می گذارد.

حشره کش ایمیداکلوپراید برای غلات، برنج، ذرت، پنبه، آفتابگردان، توتون، سويا، چاي، چغندرقند، سيب زميني، گياهان جاليزي، مركبات، كيوي، پسته، انگور، درختان ميوه دانه دار و هسته دار و گياهان زينتي مورد استفاده قرار می گیرد.

ایمیداکلوپراید یک سم شیمیایی است که به‌طور گسترده در کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از موارد مصرف این سم در کشاورزی عبارتند از:

سم کنفیدور

  1. کشت و برداشت محصولات کشاورزی: ایمیداکلوپراید برای کنترل حشرات آفت و بیماری‌زا در محصولات کشاورزی مانند گندم، ذرت، کلزا، سیب زمینی و غیره استفاده می‌شود.
  2. کنترل حشرات در باغات: این سم برای کنترل حشرات آفت در باغاتی مانند سیب، گردو، شلیل و غیره به کار می‌رود.
  3. استفاده در آبزی‌پروری: ایمیداکلوپراید برای کنترل انواع پروانه‌ها، کرم‌ها و حشرات آفت در استخرهای آبزی‌پروری مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  4. کنترل حشرات در فضای باز: این سم برای کنترل حشرات آفت در فضای باز مانند پارک‌ها، چمن‌ها و درختان نیز استفاده می‌شود.
  5. کنترل حشرات در ساختمان‌ها: ایمیداکلوپراید برای کنترل حشرات در ساختمان‌های مسکونی، تجاری و صنعتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
بیشتر بدانیم  خرید سموم کشاورزی مخصوص گردو و روش مصرف آن

به طور کلی، استفاده از ایمیداکلوپراید در کشاورزی و سایر صنایع به منظور کنترل حشرات آفت و بیماری‌زا است که بهبود عملکرد محصولات کشاورزی و حفظ سلامتی آنها را تضمین می‌کند. با این حال، برای استفاده ایمن و بهینه از این سم باید دستورالعمل‌ها و مقررات مربوط به آن را رعایت کرد.

میزان سمیت محیط زیست

ایمیداکلوپراید یا کنفیدور برای پرندگان و زنبور عسل بسیار خطرناک می باشد. لذا توصیه می شود. هنگان گلدهی به هیچ وجه از آن استفاده نشود. ضمناً برای جلوگیری از ایمنی آفات به ایمیداکلوپراید شما مجاز به استفاده از این سم فقط یک بار در سال می باشید.

یمیداکلوپراید یک سم شیمیایی قوی است که ممکن است تأثیرات جدی روی محیط زیست داشته باشد. این سم در مقادیر بالا می‌تواند به منابع آب، خاک و هوا آلوده شود و باعث ایجاد آلودگی در محیط زیست شود.

میزان سمیت ایمیداکلوپراید برای محیط زیست به میزان استفاده و مقدار این سم بستگی دارد. این سم به طور عمده در کشاورزی برای مبارزه با حشرات استفاده می‌شود و در صورت استفاده نامناسب، ممکن است باعث آلودگی آب، خاک و هوا شود.

با توجه به خصوصیات فیزیکی وشیمیایی این سم، ایمیداکلوپراید به طور کلی به آسانی در آب حل می‌شود و به دلیل این خاصیت، به سادگی به منابع آبی نزدیک شده و باعث آلودگی منابع آبی و آب زیرزمینی می‌شود. همچنین، این سم می‌تواند به خاک جذب و در محیط زیست به مدت طولانی باقی بماند. همچنین موجب ایجاد مشکلات در محیط زیست شود.

بنابراین، با توجه به اینکه ایمیداکلوپراید می‌تواند به محیط زیست آسیب برساند، لازم است در استفاده از این سم دقت کامل رعایت شود و از آن به میزان لازم و در شرایط مناسب استفاده شود. همچنین، باید برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست، مقررات و قوانین مربوط به استفاده از این سم رعایت شود.

بیشتر بدانیم  خرید سم کشاورزی سایپرمترین بصورت مستقیم درب کارخانه

زمان مصرف

در صورت مشاهده آفت از این سم (کنفیدور) استفاده نمائید. میزان مجاز سم ایمیداکلوپراید توسط کارشناس را در آب حل نمائید. آن را در سم پاش ریخته بطوری که نیمی از حجم سم پاش اشغال شود. سپس روی برگ ها اسپری نمائید. درصورت وجود سیستم قطره ای بنا بر توصیه کارشناس آن را به مخزن اضافه کرده. تا از طریق ریشه جذب شود.

نکته: زمان سم پاشی باید 15 الی 20 روز قبل از برداشت محصول خاتمه پذیرد.

خرید سم ایمیداکلوپراید در بازار شمال

برای تهیه سم ایمداکلوپراید یا کنفیدور جهت مبارزه با آفات می توانید. با شماره های مندرج در این صفحه تماس حاصل فرمائید.

پرسش و پاسخ

سریع‌ترین راه برای خرید سم ایمیداکلوپراید چیست؟

سریع‌ترین راه برای خرید سم ایمیداکلوپراید، مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین مربوط به صنعت کشاورزی می‌باشد. در این فروشگاه‌ها می‌توانید انواع سموم کشاورزی را با قیمت مناسب تهیه کنید. همچنین می‌توانید از طریق تماس با شرکت‌های تولیدکننده، نمایندگان فروش یا واردکنندگان سموم کشاورزی، اقدام به خرید این سم کنید.

چه نکاتی را باید در نظر داشت تا بتوان سم ایمیداکلوپراید با کیفیت خوب و به قیمت مناسبی خریداری کرد؟

برای خرید سم ایمیداکلوپراید با کیفیت و به قیمت مناسب، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • از فروشگاه‌های معتبر و مجاز برای خرید استفاده کنید.
  • مطمئن شوید که سم خریداری شده دارای مجوز و استاندارد‌های لازم است.
  • مقدار سم مورد تقاضا مطابق با نیاز شما برای کنترل آفات و بیماری‌ها در گیاهان باشد.
  • همچنین قیمت سم ایمیداکلوپراید را در چند فروشگاه مقایسه کنید تا بتوانید با بهترین قیمت آن را تهیه کنید.
Rate this post

Originally posted 2023-04-06 21:11:19.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما