خرید سولفات آمونیوم درجه یک و کارخانه تولید و عرضه آن

خرید سولفات آمونیوم درجه یک این ماده شیمیایی اعجاب انگیز را که در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارد. و دارای خصوصیات ویژه و منحصر به فردی می باشد.

خرید سولفات آمونیوم مایع

جهت خرید سولفات آمونیوم درجه یک به صورت آنلاین از طریق سایت حاضر جهت فروش ارائه کرده اند. و به صورت عمده و جزئی با قیمتی مناسب به فروش می رسانند.

مراکز توزیع و فروش سولفات آمونیوم این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولیدکنندگان خریداری کرده. و با قیمت درب کارخانه عرضه می کنند. این مسئله باعث قیمت مناسب و مقرون به صرفه این کالا گردیده است. که خرید آن بسیار به نفع مشتریان می باشد.

برای انتخاب سولفات آمونیوم مایع باید به نکاتی توجه کنیم که برای اطلاع خریداران محترم تعدادی از این نکات را به اختصار توضیح خواهیم داد:

  • سولفات آمونیوم به صورت مایع و جامد وجود دارد. این محصول رنگی سفید رنگ داشته. و اگر به شکل جامد باشد. به شکل پودری کریستالی و درخشان عرضه می گردد. سولفات آمونیوم مایع نیز رنگی سفید داشته و کاربردهای مختلفی دارد.

 

  • سولفات آمونیوم را می‌توان با مواد دیگری واکنش داده. و از ماده شیمیایی به دست آمده در مصارف دیگری هم بهره برد. مثلاً استفاده از این محصول در عطاری و طب سنتی هم کاربردهای فراوانی دارد. و از این ماده که با نام دیگر زاج سفید شناخته می‌شود. در طب سنتی بسیار استفاده می گردد.
بیشتر بدانیم  سولفات آمونیوم کریستالی عمده و تولیدکنندگان آن در ایران

 

  • توجه داشته باشید. که این ماده بدون بو و غیرقابل اشتعال است. اما فراموش نکنید بسیار اسیدی می باشد. و برای نگهداری و استفاده از آن باید بسیار احتیاط و دقت داشته باشیم. همچنان برای نگهداری کردن و ذخیره آن باید از ظروف و بسته‌بندی های خاصی استفاده کنیم. و در محیطی نگهداری شود. که هیچ رطوبتی نباشد. زیرا به سرعت با آب واکنش نشان می دهد.

 

  • حمل و نقل آن آسان بوده و برای صنایع مختلف کاربرد دارد. مثلاً از این محصول در صنعت کاغذ سازی و کشاورزی همچنین برای تصفیه آب و فاضلاب استفاده می شود. علاوه بر این برای رنگرزی و ساخت پودر آتش نشانی نیز بسیار کاربرد دارد.

فروش مستقیم سولفات آمونیوم درجه یک

فروش مستقیم سولفات آمونیوم درجه یک باعث شده است. دست دلالان و واسطه ها از بازار فروش این کالا کوتاه گردد. و این محصول با قیمتی مناسب در بازار عرضه شود. که این مسئله بسیار به نفع خریداران می باشد. همچنین فروش مستقیم از طریق سایت حاضر امکان پذیر گردیده است.

فروش مستقیم این ماده شیمیایی با ارزش به صورت عمده و خرده صورت می‌گیرد. که فروش عمده سولفات آمونیوم از طریق این سایت با در نظر گرفتن تخفیفات ویژه‌ای عرضه شده است. و خریداران عمده می‌توانند از این تخفیفات استفاده کنند.

Rate this post

Originally posted 2023-02-17 16:59:19.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما