خرید عمده سولفات آمونیوم پودری با کیفیت تضمینی

خرید عمده سولفات آمونیوم پودری حاوی 21٪ ازت و 23٪ گوگرد با خاصیت اسیدی است و با توجه به شرایط مناسب خاک ایران است. همچنین بهترین منبع نیتروژن و گوگرد برای درختان میوه و محصولاتی است که به این عناصر نیاز دارند.

خرید عمده سولفات آمونیوم پودری

خصوصیات مهم سولفات آمونیوم پتروشیمی

از مزایای این کود نسبت به سایر کودهای ازته مانند اوره می توان به وجود نیتروژن آمونیاک اشاره کرد. که به سرعت توسط گیاه جذب شده. و با کمترین مصرف انرژی در متابولیسم گیاه مورد استفاده قرار می گیرد. وجود سولفات به صورت سولفات در این کود، pH خاک را به همراه نیتروژن تنظیم می کند. و جذب عناصر ریز مغذی دیگر مانند آهن، روی، مس و منگنز را در خاک تسهیل می کند.

استفاده از سولفات آمونیوم پتروشیمی در محصولاتی مانند مرکبات، انگور و پسته که به اوره حساس هستند. و باعث زردی برگ ها می شوند. و همچنین از بین بردن زردی برگ های قدیمی به دلیل کاهش نیتروژن خاک، زردی را نیز از بین می برد. همچنین کمبود گوگرد ناشی از برگهای جوان را برطرف می کند. سولفات آمونیوم نمکی معدنی است که کاربردهای زیادی در کشاورزی و صنایع دارد.

مهمترین کاربرد سولفات آمونیوم به عنوان کود ازت کشاورزی است. کود سولفات آمونیوم حاوی 21٪ نیتروژن به شکل یون آمونیوم و 24٪ گوگرد به صورت سولفات است. کاربردهای این کود ازته در بخش کشاورزی شامل بهبود و کاهش PH خاکهای قلیایی، تأمین نیتروژن و گوگرد مورد نیاز برای رشد گیاه و بهبود کیفیت محصولات کشاورزی است.

بیشتر بدانیم  خواص کود سولفات آمونیوم پودری با بهترین کیفیت تولیدی

خصوصیات مهم سولفات آمونیوم پتروشیمی

با توجه به هزینه کود سولفات آمونیوم دانه ای در مقایسه با کود اوره با ترکیبات ازت بیشتر، مطالعات نشان می دهد. که ترکیب همزمان کود سولفات آمونیوم گرانول با اوره باعث ایجاد بازدهی بیشتر و همچنین صرفه جویی در هزینه می شود.

شما خریداران محترمی که قصد خرید کلی سولفات آمونیوم پودری را دارید .می توانید به وب سایت شرکت ما مراجعه کنید. و این محصول را با قیمت مناسبی خریداری نمایید.

صادرات انواع سولفات آمونیوم پودری

صادرات انواع سولفات آمونیوم پودری

این نوع پودر برای بیش از 150 سال تولید شده است و در اصل از آمونیاک آزاد شده در هنگام تولید گاز ذغال سنگ ساخته شده است، که برای روشنایی شهرها استفاده می شد. سولفات آمونیوم نیز از کک زغال سنگی که در ساخت فولاد استفاده می شود بدست می آید. از این رو صادرات سولفات آمونیوم از سوی شرکت ما با رشد خوبی همراه بوده و مشتریان بسیاری را در داخل و خارج از کشور پیدا کرده است.

مخلوط اوره و سولفات آمونیوم می تواند در کاهش مصرف اوره بسیار موثر باشد. به طور کلی می توان به شرح زیر گفت: بهترین راه حل برای باروری اقتصادی و موثر نیتروژن خاک، ترکیب سولفات آمونیوم با نسبت مشخصی از اوره است. و همچنین می توان با مصرف سولفات آمونیوم کمتر از نظر اقتصادی بهتر عمل کرد.

خرید عمده سولفات آمونیوم

خرید عمده سولفات آمونیوم

خرید عمده سولفات آمونیوم به عنوان یکی از مواد شیمیایی مورد نیاز در صنایع کشاورزی، دامداری، صنایع غذایی، صنایع شیمیایی و … از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به نیاز روزافزون این صنایع به سولفات آمونیوم، خرید این ماده به صورت عمده توسط تولید کنندگان و فروشندگان متخصص انجام می‌شود.

بیشتر بدانیم  معرفی کود سولفات آمونیوم + بهترین قیمت خرید

برای خرید عمده سولفات آمونیوم می‌توان از فروشگاه‌های آنلاین یا شرکت‌های فروشنده متخصص در این زمینه استفاده کرد. بسیاری از شرکت‌های فروشنده سولفات آمونیوم، امکان خرید این ماده به صورت عمده را به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

قیمت سولفات آمونیوم بسته به نوع بسته‌بندی و کیفیت آن متفاوت است. برای مثال، بر اساس نتایج جستجوی فروشگاههای عرضه کننده، قیمت سولفات آمونیوم با بسته‌بندی متفاوت از 15000 تومان آغاز می‌شود. اما شما میتوانید پائین ترین قیمت را در این سایت پیدا کنید.

همچنین، برای خرید سولفات آمونیوم می‌توان با شرکت‌های فروشنده تماس گرفت و قیمت، نحوه بسته‌بندی و شرایط فروش را جویا شد. همچنین، با توجه به اینکه سولفات آمونیوم یک ماده خطرناک است، باید از شرکت‌هایی که مجوز رسمی فعالیت در این حوزه را دارند، خرید انجام شود.

اهمیت خرید سولفات آمونیوم

اهمیت خرید سولفات آمونیوم

در حال حاضر، با توجه به اهمیت کشاورزی و تولید محصولات کشاورزی در سطح جهان، خرید عمده سولفات آمونیوم به عنوان یک کود پرکاربرد در تولید محصولات کشاورزی، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل، شرکت‌های فعال در حوزه تولید و تامین کودهای آلی و شیمیایی، محصولات خود را با بسته‌بندی‌های مختلف ارائه می‌دهند و خرید عمده سولفات آمونیوم برای کشاورزان و تولید کنندگان محصولات کشاورزی، امری اساسی و ضروری است.

اگر شما هم به دنبال خرید عمده سولفات آمونیوم هستید، می‌توانید با مراجعه به سایت‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه تولید و توزیع کودهای آلی و شیمیایی، اطلاعات لازم را دریافت کرده و با مقایسه قیمت‌ها و کیفیت‌ها، محصولی مناسب و با کیفیت را برای خود تهیه کنید. البته قبل از خرید، بهتر است با توجه به نیازهای خاص مزرعه و محصولات کشاورزی تولیدی، میزان و نوع مورد نیاز کود را تعیین کرده و بر اساس آن، خرید خود را انجام دهید.

Rate this post

Originally posted 2023-02-14 19:45:34.

بیشتر بدانیم  سولفات آمونیوم پودری تولیدی شیراز | سولفامون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما