خرید پلت مرغی ارزان با کیفیت تضمینی

خرید کود پلت مرغی یکی از کاربردی ترین کود ها در عرصه کشاورزی می باشد. این کود جهت غنی سازی زمین های کشاورزی به جهت آماده سازی و رشد محصولات زراعی می باشد.

کود پلت مرغی با کیفیت

کود مرغی به عنوان یکی از انواع کود های حیوانی جهت تقویت خاک های کشاورزی به منظور افزایش ارزش غذایی برای محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. این کود فرآوری شده یک کود کامل به حساب می آید. که به نسبت بیش از 80% کود مرغی گوشتی را دارا می باشد.

همچنین ترکیباتی شامل میکرو ارگانیسم ها، مواد آلی و گوگرد از ساختار تشکیل دهنده این کود می باشد. کود N.P.K از دیگر ترکیبات قابل ذکر در این کود جهت تقویت و آماده سازی خاک های قلیایی جهت کشت محصولات زراعی می باشد.

کود پلت مرغی با عناصر مغذی مانند ازت، پتاسیم، گوگرد، فسفر و از همه مهم تر نیتروژن غنی سازی می شود. که از مهم ترین ترکیبات عناصری مورد نیاز در کشاورزی می باشند. و نسبت به دیگر کود های ارگانیک بسیار غنی تر و موثر تر می باشد.

این کود کاربردی و باکیفیت حاصلخیزی خاک را اصلاح و بهبود می دهد. علاوه بر آن موجب تقویت ریشه و افزایش بهره وری محصولات و افزایش کیفیت آن ها می شود.

پایداری این کود به مدت طولانی بوده. و به تدریج در خاک تجزیه و به مصرف خاک و گیاه می رسد. بنابراین افزایش رشد و کیفیت محصولات به صورت دوره ای نیست. و مستمر و دائمی می باشد. کود پلت مرغی در اثر آب و باد و باران به آسانی شسته نمی شود. و از بین نمی رود.

بیشتر بدانیم  فروش انواع کود های کشاورزی ارگانیک

جهت خرید کود پلت مرغی با کیفیت تضمینی با کارشناسان ما ارتباط حاصل نمایید.

بهترین کود پلت مرغی

قیمت کود مرغی گرانوله

کود پلت مرغی شامل عناصر میکرو و ماکرو مغذی می باشد. این کود کاملا ارگانیک و بدون مواد شیمیایی صنعتی می باشد. که پس از کوددهی با این کود تغییر چشمگیری را در رشد و باروری محصولات مشاهده خواهید کرد.

در استفاده از کود پلت مرغی بهره گیری درست از روش های کوددهی و همچنین رعایت فصل مناسب کوددهی بسیار در نتیجه کار موثر خواهد بود. کود مرغی گرانوله بهترین نوع کود حیوانی از جهت تجزیه و پایداری می باشد. و تاثیرگذاری آن بر خاک زمین کشاورزی و رشد محصولات بیشتر از دیگر انواع کودهای مرغی می باشد.

مواد آلی از جمله ترکیبات خاص و کاربردی این کود می باشد. که پویایی و اصلاح خاک را موجب می شود. عملی که اکثر کودهای شیمیایی از انجام آن ناتوان هستند. بنابراین اگر مشکلات ضعیفی و ناپایداری در خاک کشاورزی خود را تجربه می کنید. استفاده از کود پلت مرغی راه حل مشکل شما می باشد.

محصولاتی مانند برنج و گندم از جمله گیاهانی هستند. که به کشت آن ها به آب فراوانی نیازمند است. همچنین جهت رشد باکیفیت آن ها نیاز به تقویت آن ها با استفاده از کود های کشاورزی می باشد. بنابراین انتخاب کودی که هم مقاومت بالایی در برابر آبشویی داشته باشد. و هم از ترکیبات مغذی بالایی برخوردار باشد بسیار مهم است.

خرید کود پلت مرغی با ویژگی های ذکر شده. کشاورزان را از استفاده از دیگر کود ها بی نیاز می کند. بنابراین از نظر اقتصادی هم برای کشاورزان و باغداران مقرون به صرفه می باشد.

بیشتر بدانیم  خرید کود پلیت مرغی ایرانی درجه یک

پر استفاده ترین و کاربردی ترین کود مرغی، کود مرغی گرانوله می باشد. هر کدام از انواع کودهای مرغی به نسبت نوع عملکرد و مصرف آن ها از نظر قیمت متفاوت می باشد. که استفاده از هر کدام آن ها برای محصولی توصیه می شود.

کود مرغی گرانوله

بهترین کود پلت مرغی

طبق آزمایشات کود های حیوانی از جمله بهترین و پر طرفدار ترین کودهای کشاورزی می باشند. که تاثیر زیادی در تقویت خاک کشاورزی و گیاهان و محصولات دارند. کود مرغی یکی از انواع کود های حیوانی می باشد. که در انواع کود مرغی پلت شده، کود مرغی گرانوله و کود مرغی پودری تولید و در بازار عرضه می شود.

این کود به عنوان جایگزینی جهت کاهش آسیب های استفاده از کودهای شیمیایی می باشد. این کود به عنوان یک مکمل گیاهی مورد استفاده می باشد. و هیچ گونه آلودگی محیطی و زیستی ایجاد نمی کند.

این کود در زمین های کشاورزی استان هایی که بارندگی آن ها کمتر می باشد. بسیار موثر و مورد استفاده می باشد. زیرا این کود زمین های این نواحی را که در اثر بارندگی کم دچار شوری شده اند را اصلاح و تقویت می کند.

کود مرغی حیوانی

زمان مصرف کود مرغی

مصرف کود پلت مرغی با توجه به اینکه خالص و ارگانیک می باشد. به طور کلی محدودیت خاصی ندارد. زیرا آسیبی به محصولات وارد نمی کند. اما با توجه به اینکه این کود حاوی آمونیاک نیز می باشد. بهتر است در مصرف آن زیاده روی نشود.

مصرف این کود طبق استاندارد ها به طور تقریبی در هر هکتار 500 کیلوگرم مقرر شده است. و برای هر درخت بسته به سن و نوع درخت بین 1 تا 10 کیلوگرم از این کود جهت کوددهی استفاده می شود.

بیشتر بدانیم  فروش کود مرغی با نازلترین قیمت در ایران

این کود به عنوان مکمل غذایی در اختیار درختان و گیاهان قرار می گیرد. بنابراین زمان استفاده از آن محدودیت خاصی ندارد. اما بهترین زمان مصرف این کود برای درختان در فصول پاییز و زمستان می باشد. که فرصت کافی جهت تجزیه و آماده سازی گیاه را جهت رشد بهتر فراهم می کند.

همچنین بهترین زمان مصرف این کود برای محصولات زراعی قبل از کشت این محصولات می باشد. تا با تغذیه مناسب خاک، آن را به بستری مناسب جهت رشد گیاه تبدیل کند. بهتر است کود دهی را بین 7 تا 10 روز قبل از شروع کشت محصولات آغاز کنید.

برای برخی از گیاهان سبک نیز استفاده از این کود در فصل های بهار و تابستان توصیه شده است. زیرا ازت مورد نیاز گیاهان در این فصول در اثر بارش های کمتر هدر رفت کمتری خواهد داشت.

یکی از روش های مصرف این کود استفاده از آن به صورت چالکود می باشد. همچنین هنگام کشت محصولات زراعی به همراه شخم زمین زراعی می توان از این کود استفاده کرد.

عرضه این کود باکیفیت جهت خرید کشاورزان و رفع نیاز آن ها با کمترین هزینه و بیشترین نتیجه امکان پذیر است.

Rate this post

Originally posted 2022-11-27 19:46:34.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما