خرید کود پلیت مرغی ایرانی درجه یک

کود پلیت مرغی ایرانی از جمله کود های آلی و ارگانیک تولیدی داخل کشور می باشد. تولید این کود به عنوان یک مکمل غذایی برای رفع کمبود غذایی برای محصولات کشاورزی می باشد.

پلیت مرغی طی چه فرآیندی تهیه می‌شود؟

کود مرغی چیست؟

کود پلیت مرغی ایرانی در بسیاری از شهر های ایران از جمله اصفهان، شیراز، رشت، قزوین، تهران، رفسنجان تولید و در بازار  کشاورزی به فروش می رسد. و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. این کود به دلیل ویژگی ها و مزایایی که برای محصولات کشاورزی دارد. مصرف کنندگان بسیاری را جذب خود می کند. تولید کود پلیت مرغی ایرانی با برند های متفاوتی روانه بازار فروش می شود. بنابراین نوع مواد ترکیبی در تولید آن با یکدیگر متفاوت می باشد. همچنین کیفیت تولیدی هر کارخانه با دیگری تفاوت دارد. بنابراین به هنگام خرید کود پلیت مورغی ایرانی باید به برند و آنالیز آن توجه شود. تا با توجه به نیاز خود انتخابی درست داشته باشید.

نکات و روش هایی برای برای خرید کود مرغی پلیتی باکیفت و قیمت مناسب وجود دارد. که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. کود مرغی جزو کودهای ارگانیک و با ارزش محسوب می شود. این کود در قیاس با کودهای شیمیایی اغلب عناصر مورد نیاز گیاهان را در خود جای دارد. کود مرغی در صورتی که به درستی فرآوری شدهو کمپوست گردد. می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای کودهای شیمیایی باشد. ضمن اینکه این کود اثرات مخرب کودهای شیمیایی را نیز ندارد. بعضاً از کودهای آلی برای جبران خسارات کودهای شیمیایی به خاک استفاده می گردد. درواقع با استفاده از آن خاک را اصلاح می کنند.

بیشتر بدانیم  فروش کود مرغی با نازلترین قیمت در ایران

کود ارگانیک پلت مرغی

انواع کود مرغی

کود مرغی در دسته بندی مختلفی قرار می گیرد.

  • کود مرغداری
  • کود خانگی گوشتی
  • کود قفس
  • کود مرتفع

هر کدام از آن دارای خواص مخصوص به خود می باشد. برای استفاده بهینه تر از کود مرغی به آن مواد آلی اضافه می کنند. تا بهره وری بهتری داشته باشد.

فرآیند تولید کود پلیت مرغی ایرانی 

کود پلیت مرغی جزء دسته کودهای کامل است. این کود منبع ماده آلی برای گیاهان می باشد. این کود از نظر مواد پرمصرف ماکرو سرشار می باشد. از این حیث نسبت به کودهای ارگانیک دیگر مزیت زیادی داراست. چراکه مقدار مصرف آن کاهش می یابد و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر می باشد.

پلیت مرغی ایرانی پس از برسی های اولیه از لحاظ  مقدار عناصر دسته بندی می شوند. در حین فرآیند با استفاده از تجهیزات مکانیزه ضدعفونی و مواد اضافی آن خصوصاً بذور هرز حذف می گردد. سپس طی فرآیندی مواد مغذی، مانند مواد آلی، کربن، عصاره جلبک و … به آن اضافه می گردد. PH و رطوبت آن نیز استاندارد سازی می گردد. تا کود بالاترین اثر گذاری و کیفیت خود را به دست آورد.

مزایای پلیت مرغی:

  • استفاده بهینه از کود مرغ به عنوان یک ماده با ارزش جهت استفاده در کشاورزی
  • مقدار مصرف و هدر رفت کمتر در مقایسه با کود مرغی فراوری نشده
  • جلوگیری از آلودگی محیط زیست ناشی از مقادیر عظیم کود مرغ در کشور
  • کود مرغی پلتی عاری از بذر علف های هرز و عوامل بیماری زا می باشد.
  • اصلاح ساختار و بافت خاک های کشاورزی و جلوگیری از فرسایش خاک
  • فاقد بذر علف های هرز و عوامل بیماری زا
  • افزایش و بهبود کیفیت و کمیت محصول کشاورزی
  •  افزایش نگهداری آب خصوصاً در خاک های شنی
  • کاهش موضعی ph خاک
بیشتر بدانیم  خرید پلت مرغی ارزان با کیفیت تضمینی

کود ارگانیک چیست؟

خرید کود مرغی پلیتی غنی شده

تولید کود مرغی پلیتی غنی شده. در سراسر ایران توسط کارخانه ها و کارگاه های متعددی صورت می پذیرد. در خرید کود مرغی پلیتی غنی شده. مواردی را باید در نظر گرفت.

نوع بسته بندی. : که معمولا در کیسه های 25 کیلوگرمی می باشند.

نحوه تولید: هرچه خط تولید آن مکانیزه تر باشد. و دخالت انسانی در آن کمتر باشد. کیفیت محصول افزایش و در نتیجه اثر گذاری آن نیز بیشتر می شود.

نظارت بر تولید: واحدهای تولید کود پلیت مرغی ایرانی که تحت نظارت سازمان استاندارد فعالیت می کنند. و خود نیز دارای آزمایشگاه کنترل کیفی می باشند. محصولی با کیفیت تر را دارا می باشند.

فرمولاسیون تولید: کود مرغی پلیتی به تنهایی فاقد برخی مواد می باشد. که اثر گذاری آن را کم می کند. به همین منظور تولید کنندگان فرمولاسیون اختصاصی ابداع کرده. تا ضمن حفظ مزایای کود مرغی اثر گذاری آن را بیشتر نمایند.

به همین منظور توصیه می شود. برای خرید. کود پلیت مرغی ایرانی غنی شده را از مراکز معتبری همچون الیساکود تهیه فرمائید. 

Rate this post

Originally posted 2023-01-26 03:58:52.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما