سولفات پتاسیم کیمیا کویر

کود سولفات پتاسیم کیمیا کویر (سولپوتاس کیمیا کویر) یک از کاربردی ترین و با کیفیت ترین کودهای شیمیایی در زمینه کشاورزی می باشد.

کود تولید شده در این کارخانه از کیفیت بی نظیری برخوردار است. که برای رشد بهتر و پربارتر گیاهان زراعی و درختان لازم و موثر می باشد.

کود سولفات پتاسیم کیمیا کویر شامل پتاسیم و گوگرد است. و برای گیاهانی که برای رشد بهتر به این دو عنصر نیاز دارند بسیار موثر می باشد.

با توجه به شرایط آب و هوایی ایران، اکثر خاک های کشاورزی ایران جهت کاشت محصولات زراعی به کودهای پتاسیم نیاز دارند. استفاده از این کود تاثیر بسزایی در رشد گیاهان و درختان ایجاد می کند.

عنصر پتاسیم، کربوهیدرات ها و آمینو اسیدهای مورد نیاز گیاه را به بخش ساقه ها و برگ های گیاه منتقل می کند. و باعث جذب بالای آن ها توسط گیاه می شود. این امر موجب افزایش چشمگیر در رشد گیاه خواهد شد.

درختانی که کمبود پتاسیم دارند. ساقه های آن ها توانایی نگهداری میوه های درختان را ندارد. و در فصل باروری آن ها موجب ریزش میوه های درختان خواهد شد.

به همین علت استفاده از کود سولفات پتاسیم نقش مهمی در محصولات کشاورزی دارد. جهت تهیه کود سولفات پتاسیم با کیفیت با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

سولفات پتاسیم

بهترین زمان محلول پاشی پتاس

استفاده از کود سولفات پتاسیم در زمان مناسب آن می تواند نقش موثری در بهره وری محصول داشته باشد. بنابراین استفاده از این کود در زمان مناسب نیز حائز اهمیت است. بسیار مهم است که کشاورزان آن را بدانند.

بیشتر بدانیم  قیمت سولفات پتاسیم ارومیه (سولوپتاس) | خرید عمده

حدودا در فروردین ماه زمانی که درختان و گیاهان شکوفه می دهند. بهترین زمان استفاده از کود سولفات پتاسیم می باشد. استفاده از این کود در این زمان باعث افزایش شکوفه دهی درختان و درنتیجه افزایش میوه درختان می شود.

همچنین در زمانی که محصولات و میوه ها رشد کرده اند ولی به مرحله حجم گیری نرسیده اند. استفاده از کود سولفات پتاسیم بسیار موثر است. در این زمان سولفات پتاسیم به درشت تر شدن محصولات و رنگ گیری بهتر آن ها کمک می کند.

برای مثال هنگامی که گوجه فرنگی سبز است و به مرحله رشد کامل و رنگ گیری نرسیده است. استفاده از کود سولفات پتاسیم باعث حجم گیری بیشتر گوجه ها و خوش رنگ شدن آن ها می شود.

کود سولفات پتاسیم یکی از بهترین و راحت ترین راه های افزایش رشد محصولات کشاورزی می باشد. سولفات پتاسیم به دلیل قابلیت بالای حلالیت در آب، به راحتی جهت کوددهی به صورت محلول پاشی استفاده می شود. همچنین راه های دیگری برای استفاده از این کود جهت کودپاشی همچون چالکود، همراه با آبیاری و… موجود می باشد.

زمان مصرف سولفات پتاسیم

مزایای کود سولفات پتاسیم کیمیا کویر

  • موجب افزایش ارزش غذایی محصولات از نظر دارا بودن ویتامین ها و مواد مغذی می شود.
  • مقاومت محصولات در شرایط کم آبی را افزایش می دهد. و مانع از آفتاب سوختگی در گرمای بسیار شدید می شود.
  • باعث درشت تر و حجیم تر شدن و خوش رنگ تر شدن محصولات می شود.
Rate this post

Originally posted 2022-10-24 19:49:04.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما