فروش سولفات آمونیوم همدان با کیفیت تضمینی

فروش ویژه سولفات آمونیوم همدان با قیمت عمده و مستقیم مورد توجه بسیاری از مشتریان اعم از کشاورزان و باغداران می شود. و به لحاظ کیفیت و قیمت اقدام به خرید کلی با حذف واسطه ها می نمایند. این محصول به عنوان یک ماده معدنی کاربردهای گسترده ای در زمینه صنایع کشاورزی دارد. سولفات آلومینیوم به عنوان یک کود و به شکل پودر و گرانول مناسبت خوبی برای خاک های قلیایی دارد.

سولفات آمونیوم استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

کود سولفات آمونیوم یک نمک معدنی است و نقش کود ازته را در صنعت کشاورزی ایفاء می کند. این محصول پی اچ خاک های قلیایی را کاهش می دهد. و برای رشد گیاهان و بازدهی بیشتر استعمال می شود. بخاطر وجود آمونیوم گیاه قادر می باشد بسیار سریع ازت را جذب نماید. باعث می شود میزان مقاومت این گیاه در زمان هایی که با کمبود آب مواجه می شود بسیار زیاد می باشد. هر گونه علف هرز را از بین می برد و بازدهی بیشتر و مرغوب تری از محصول مشاهده می شود.

این کود مواد لازمی اعم از ازت و گوگرد را به خاک و گیاه می رساند. و به لحاظ قیمت و کیفیت آمار فروش خوبی را در بازار به خود اختصاص داده است. دارای بارکد می باشد و کاملا استاندارد است. علامت استاندارد روی بسته های کود سولفات آمونیوم با هدف کیفیت بهتر محصول و رشد و بازدهی عالی درج شده است.

بیشتر بدانیم  توزیع کود سولفات آمونیوم جو از تولید به مصرف

تولیدی سولفات آمونیوم همدان

تولیدی سولفات آمونیوم همدان با قیمت عمده و مستقیم محصولات خود را روانه بازار می کند . این محصول مورد توجه بسیاری از باغداران و کشاورزان است و به لحاظ قیمت و کیفیت اقدام به خرید کلی با حذف واسطه ها می نمایند. این محصول برای کشت بهینه و مرغوب انواع گیاهان کاربرد دارد.

اعم از باغ لیمو ترش، رشد زعفران،کشت جو، کلم، باغ انجیر و انواع صیفی جات و باعث می شود ازت و گوگرد را در مقادیر لازم برای گیاه فراهم کند. این کود در تناژ بالایی تولید و وارد بازار می شود و در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

فروش سولفات آمونیوم با قیمت کلی و حذف واسطه ها در برندهای معتبر و کیفیت عالی از طریق فروشگاه های غیر حضوری امکان پذیر است. وب سایت جزو مراکز فروش معتبر و فعالی به شمار می آید که می تواند متناسب با نیازهای مختلف مشتریان ارائه دهنده خدمات خوب و ارزنده ای در زمینه کالاها و محصولات گوناگونی باشد.

با برقراری تماس با واحد فروش می توانید این محصول را با کیفیت مرغوب و با قیمتی که مقرون به صرفه است در تناژ مورد نیاز خریداری نمایید و در اسرع وقت و با صرف حداقل زمان آن را به نحو احسن به آدرس اعلام شده تحویل بگیرید. قیمت فروشنده ها نازل ترین قیمت موجود در بازار است.

 

Rate this post

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما