فروش سولفات آمونیوم ایرانی عمده با قیمت درب کارخانه

فروش سولفات آمونیوم ایرانی با بهترین و مرغوب ترین کیفیت در بسته بندی های متنوع با حجم های متفاوت به صورت کاملا تضمینی توسط الیساکود و با مناسب ترین قیمت صورت می گیرد.

سولفات آمونیوم ایرانی یکی از انواع بهترین و با کیفیت ترین نوع کود های شیمیایی محسوب می شود. این کود کاربرد چشمگیر و ویژه‌ای در بخش کشاورزی دارد. این محصولات برای رشد گیاه بسیار مفید بوده و مواد مورد نیاز گیاه را به راحتی تأمین می نماید.

فروش عمده سولفات آمونیوم ایرانی

5 ویژگی مهم سولفات آمونیوم گرانوله

5 ویژگی مهم سولفات آمونیوم گرانوله

سولفات آمونیوم یکی از بهترین نوع کودهای ازت محسوب می‌شود که مقادیر مورد نیاز گوگرد و ازت را به گیاهان ارائه می‌دهد. این کود قادر است خاک‌های قلیایی و آهکی را اصلاح کرده و مواد مورد نیاز گیاه را منتقل کند. سولفات آمونیوم گرانول، یکی از انواع مهم و پرکاربرد کودهای کشاورزی است که ویژگی‌ها و خواص برجسته‌ای دارد.

این محصول از نظر اندازه‌بندی دانه‌ها، بسیار یکنواخت و مناسب بوده و برای مخلوط‌کردن با سایر کودها بسیار مناسب است. به دلیل یکنواختی دانه‌ها، می‌توان از آن به صورت محلول در آب یا پاشیده روی خاک استفاده کرد. همچنین، به دلیل وجود گرانول، حمل و نقل این محصول بسیار آسان و راحت است و می‌توان آن را برای مدت طولانی نگهداری کرد.

یکی از ویژگی‌های بارز این محصول، خاصیت علفکش و آفتکش آن است؛ این کود به دلیل قابلیت حل شدن در آب، می‌تواند به عنوان یک ماده قوی برای کشتن علف‌های هرز و آفات مورد استفاده قرار گیرد. سولفات آمونیوم گرانول، کیفیت بالایی دارد و هیچ گونه ناخالصی در آن مشاهده نمی‌شود.

بیشتر بدانیم  فروش و عرضه مستقیم کود سولفات آمونیوم جو

قیمت انواع سولفات آمونیوم ایرانی

قیمت انواع سولفات آمونیوم ایرانی

قیمت سولفات آمونیوم ایرانی به دلیل کیفیت و مرغوبیت آن، بسیار مناسب و اقتصادی است. انواع سولفات آمونیوم ایرانی، با کاربردهای چشمگیر و ویژه در صنایع کشاورزی، به عنوان یکی از کودهای مهم و پرکاربرد و در عین حال پرفروش محسوب می‌شوند. یکی از مزایای اصلی این نوع سولفات آمونیوم، قیمت مناسب و اقتصادی آن است. این محصول با کیفیت بالا، در کنار ارزانی قیمت، از مناسب‌ترین و نازل‌ترین قیمت‌ها برخوردار است.

  • گرانول درجه یک ارومیه 11600
  • پودری درجه یک 11400
  • گرانول درجه یک یزد 11800
  • پودری درجه یک مشهد 11800

سولفات آمونیوم ایرانی، با کیفیت بسیار مرغوب تولید می‌شود و به دلیل کاربردهای ویژه، فروش بی‌نظیری در بازارهای داخلی و خارجی دارد. مصرف‌کنندگان و خریداران عزیز می‌توانند از بین انواع این محصول ایرانی ارگانیک و درجه یک، طبق نظر و سلیقه خود، با قیمت مناسب استفاده کنند.

Rate this post

Originally posted 2021-07-08 13:57:43.

2

  1. […] فروش سولفات آمونیوم ایرانی می‌تواند به صورت مستقیم از طریق تولیدکنندگان و صادرکنندگان مربوطه صورت گیرد. در زیر به برخی اطلاعات کلی درباره فروش سولفات آمونیوم صادراتی ایرانی اشاره می‌کنم: […]

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما