قیمت خرید و فروش سولفات آمونیوم کشاورزی عمده

قیمت خرید و فروش سولفات آمونیوم کشاورزی به صورت عمده با توجه به نوع ترکیبات تولیدی آن متفاوت است. همچنین عوامل اقتصادی کشور نیز موجب نوسان قیمت کود های کشاورزی می شود.

خصوصیات سولفات آمونیوم کشاورزی

کود سولفات آمونیوم کاربردی ترین کود در عرصه کشاورزی می باشد. و بیشترین میزان مصرف را در بین کود های هم رده خود دارد. طبق اطلاعات جمع آوری شده. به طور تقریبی 50% مصرف کود های کشاورزی در جهان را کود سولفات آمونیوم کشاورزی از آن خود کرده است. این کود حاوی نیتروژن و گوگرد می باشد.

بنابراین یک منبغ تغذیه ای بسیار عالی جهت تقویت رشد گیاهان و محصولات کشاورزی می باشد. مصرف این کود کیفیت محصولات برداشتی را به میزان بسیار بالایی افزایش می دهد. این کود در دو نوع پودری و گرانوله تولید می شود. و در بازار خرید و فروش کود های کشاورزی عرضه می شود.

تفاوت این دو نوع کود در نوع شکل تولیدی آن ها می باشد. که سولفات آمونیوم گرانوله در ذرات درشت تری نسبت به نوع پودری آن تولید و عرضه می شود.

  • فرمول شیمیایی: (NH4)2SO4
  • جرم مولی: 132.14 گرم بر مول
  • چگالی: 1.769 گرم بر سانتی متر مکعب (20 درجه سانتی گراد)
  • نقطه ذوب: 235 تا 280 درجه سانتی گراد (455 تا 536 درجه فارنهایت؛ 508 تا 553 کلوین)
  • حاوی 21 درصد نیتروژن و 24 درصد گوگرد

سولفات آمونیوم کشاورزی، همچنین به نام سولفات دی آمونیوم یا نمک دی آمونیوم اسید سولفوریک، یک جامد کریستالی سفید رنگ بدون بو  نیز شناخته می شود. و مزه شوری دارد. از جمله ویژگی های این کود این است. که دارای خاصیت حل شوندگی در آب می باشد. اما این خاصیت را در برابر الکل و استون ندارد. هنگامی که به خاک مرطوب وارد می شود. یون آمونیوم آزاد می شود. و مقدار کمی اسید ایجاد می کند.  

بیشتر بدانیم  فروش کود سولفات آمونیوم پودری

کود سولفات آمونیوم چیست

فواید سولفات آمونیوم

  • نیتروژن کارآمد و گوگرد در دسترس را فراهم می کند.
  • به رشد گیاه کمک می کند.
  • خاک های قلیایی را تغذیه می کند.
  • محتوای نیتروژن بالا.
  • رشد گیاهان و چمن ها را تحریک می کند.
  • به راحتی با سایر کودهای نیتروژنی ترکیب می شود.
  • اسیدیته خاک را بالا می برد.
  • محلول در آب است.

سولفات آمونیوم کشاورزی˛ نسبتاً آهسته حل می شود. که آن را ارزان تر از سایر کودهای شیمیایی می کند. همچنین به عنوان یک علف کش نیز به کار می رود. زیرا برگ های گیاهان را می سوزاند و یا آنها را کاملاً از بین می برد. از آنجایی که رشد گیاه تا حد زیادی به محتوای مواد مغذی خاک بستگی دارد. کودها نقش کلیدی دارند.

دانه بندی عالی سولفات آمونیوم کشاورزی، استفاده آسان کودهای نیتروژنی را امکان پذیر می کند. همچنین تامین طولانی مدت مواد مغذی را تضمین می کند. و باعث انتقال ریزمغذی ها مانند منگنز، آهن و بور˛ از خاک به گیاهان می شود. مزایای سولفات آمونیوم گرانول در مقایسه با محلول های مایع یا کریستالی، بهبود کیفیت ذخیره سازی، پخش و اختلاط آن است.

 همچنین این ماده سبب بهبود بهره وری محصولات کشاورزی در مقایسه با سایر کودهای پودری می شود. شکل دانه ای این کود به هنگام وزش باد، گرد و غبار ایجاد نمی کند. و هدر رفت کود بسیار کم است. همچنین این ماده به راحتی در دسترس است.

کاربرد سولفات آمونیوم

پخش سولفات آمونیوم کشاورزی

تقاضای جهانی برای سولفات آمونیوم کشاورزی (دانه ای) روز به روز در حال گسترش است. و در حال حاضر تولیدکنندگان بسیار کمی آن را تولید می کنند. سایت کودفروشی˛ انرژی و تلاش خود را برای پخش سولفات کشاورزی˛ به صورت گسترده به کار برده است تا نیاز کشاورزان به محصولات جدید و ارزشمند را برطرف نماید.

بیشتر بدانیم  توزیع سولفات آمونیوم شکری و کارخانه تولیدی آن

سازندگان  و فروشندگان این کود˛ این فرصت را به کشاورزان عزیز می هند. تا این محصول را به عنوان کودهای نیتروژنی مرغوب˛ به کار برده و تاثیر آن را در کیفیت محصولات و در نهایت سوددهی خود مشاهده نمایند. در حال حاضر، سولفات آمونیوم بیشتر به شکل کریستالی فروخته می شود. کشاورزانی که از این کود استفاده می کنند.

از بهبود کارایی و صرفه جویی در هزینه هایشان بهره مند خواهند شد. و اثرات سودمند آن را در زنجیره تولید و برداشت مشاهده خواهند نمود. فروش سولفات آمونیوم کشاورزی˛ به عنوان یک فرآیند ارزان‌قیمت می‌تواند به گسترش و در دسترس بودن این کود˛ در مناطقی از کشور که خاک‌ها با سوء تغذیه مواجه هستند، کمک کند.

و بدین ترتیب به کیفیت محصولات و در نتیجه بهبود تغذیه در کل کشور کمک نماید. همان طور که میدانید بازار خرید و فروش این محصول بسیار داغ است .و همچنین این ماده جزء یکی از پر مصرف ترین ترکیبات معدنی به شمار می رود. و معمولا این محصول در بسته های 50 کیلوگرمی تولید و به بازار عرضه می شود.

اشخاصی که به دنبال خرید کلی سولفات آمونیوم پتروشیمی هستند. پیشنهاد ما به شما این است که به مجموعه توانمند و حرفه ای کود فروشی ما مراجعه کنند. و محصول مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی تهیه کنند.

سولفات آمونیوم ارزان ترین قیمت

مزایای سولفات ازته

در رابطه با کاربرد ها و مزایای سولفات آمونیوم پتروشیمی اینگونه می توان بیان کرد. که این مدل کود آب را به میزان بسیار کمی جذب می کند. و وجود همین ویژگی کلیدی و مهم باعث می شود. که مدت زمان نگهداری این محصول در انبار افزایش پیدا کند.

بیشتر بدانیم  توزیع سولفات آمونیوم ذرت با کیفیت تضمینی

شما با استفاده از این محصول می توانید. میزان تولید برنج را افزایش دهید. و همچنین به این نکته توجه داشته باشید. که در درون این کود مقداری گوگرد قرار دارد. و همین عامل باعث می شود که میزان کیفیت محصول افزایش پیدا کند. یکی دیگر از کاربرد های سولفات آمونیوم پتروشیمی به این صورت است. که زردی برگ های پیر و جوان را به طور کامل برطرف می کند.

و در مجموع شما می توانید از این مدل کود برای محصولات حساس و مهم مثل انگور، پسته و مرکبات نیز استفاده کنید. این ماده جزء یکی از افزودنی های غذایی بی خطر به حساب می آید. و معمولا در محصولاتی مثل نان و آرد به عنوان تنظیم کننده اسید مورد استفاده قرار می گیرد. و همچنین از دیگر ویژگی های این ماده سفید رنگ می توان به موضوع تنظیم pH کشت ها نیز اشاره کرد.

Rate this post

Originally posted 2022-12-30 16:22:26.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما