قیمت خرید کود گوگرد معدنی زرکوه در گرمسار

کود گوگرد معدنی زرکوه برخلاف سایر گوگرد های میکرونیزه، بنتونیت دار و پالایشگاهی از بقایای فعالیت های باکتریایی تشکیل شده است. این فرایند موجب ساخت پروتئین مورد نیاز گیاهان و همچنین تشکیل کلفروفیل در گیاهان می شود.

کود گوگرد معدنی زرکوه

گوگرد معدنی زرکوه با اضافه شدن به خاک، میزان ph خاک را کاهش می دهد. و موجب اصلاح خاک می شود. بنابراین جهت استفاده در خاک های با میزان قلیایی بالا توصیه می شود. و بسیار اثر بخش می باشد. مصرف این کود جهت تامین ویتامین های مورد نیاز رشد گیاهان و تامین آنزیم های رشد گیاهان می باشد.

کود گوگرد معدنی زرکوه به صورت خالص و ارگانیک تهیه می شود. همچنین این کود حلالیت بالایی دارد. و به سرعت جذب خاک و ریشه درختان و گیاهان می شود.

کود گوگرد معدنی زرکوه

مشخصات کود گوگرد معدنی زرکوه

کود گوگرد معدنی زرکوه کاملا ارگانیک و بدون مواد شیمیایی می باشد. و تاثیر آن بر روی همه ی قارچ ها، آفت ها، انگل ها و حشرات بسیار بالا می باشد. همه ی آن ها را از بین برده. و از انتشار دوباره آن ها جلوگیری می کند.

این کود ریشه درختان را تقویت می کند. و در صورت خشک شدن درختان به آن ها حیات دوباره می دهد. همچنین خاک این درختان را تنظیم و اصلاح می کند.

گوگرد معدنی زرکوه علاوه بر تامین گوگرد جهت رشد درختان و گیاهان. مواد آلی و مغذی مورد نیاز گیاهان را نیز تامین می کند.

بیشتر بدانیم  فروش گوگرد معدنی زرکوه در کرج

روش مصرف این کود عموما به صورت آبیاری قطره ای می باشد. زیرا حلالیت بالایی در آب دارد. و همین امر موجب جذب بیشتر و بهتر مواد آلی و مغذی توسط ریشه درختان می شود. و اثر بخشی آن در مدت زمان بسیار کم قابل مشاهده می باشد.

مشخصات کود گوگرد معدنی

قیمت گوگرد زرکوه

گوگرد معدنی زرکوه به علت نوع تولیدی آن که به صورت ارگانیک و خالص می باشد. محبوبیت ویژه ای در بین کشاورزان دارد. همچنین استفاده از آن هر کشاورز و باغداری را بی نیاز از مصرف هر نوع کود دیگر می کند.

بنابراین مصرف این کود صرفه اقتصادی بالایی دارد. جهت سفارش و خرید گوگرد معدنی زرکوه با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

Rate this post

Originally posted 2022-11-21 07:49:53.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما