کود سولفات آمونیوم کریستالی و مراکز عرضه آن

کود سولفات آمونیوم کریستالی و مراکز عرضه آن: متقاضیانی که قصد خرید سولفات آمونیوم کریستالی را دارند. می توانند به مراکز عرضه این محصول که با مجوز رسمی از طرف شرکت تولید کننده این نوع کود در گوشه و کنار کشور راه اندازی می شود مراجعه نمایند. و مقدار مورد نظر از آن ها را خریداری نمایند.

این مراکز، سولفات آمونیوم صنعتی را به دو صورت آنلاین و حضوری به فروش می رسانند و قادر هستند به حجم گسترده ای از نیاز متقاضیان در بازار پاسخ مثبت گویند.

مزیت های قابل توجه کود سولفاته صنعتی

سولفات آمونیوم صنعتی یکی از محصولاتی است که در نتیجه پژوهش های انجام شده و پیشرفت های حاصله در زمینه صنایع کشاورزی پا به عرصه وجود گذاشته و مزایای بی شماری دارد. که در ذیل به برخی از این مزیت ها به اختصار اشاره می شود:

  • استفاده از این محصول از خاصیت اسیدی خاک کم می کند. و آن را به خاکی قلیایی تبدیل می کند. که به دلیل سبک بودن و داشتن PH تنظیم شده برای رشد و پرورش بسیاری از محصولات کشاورزی و گل های زینتی مناسب است.
  • گیاهانی که با کود سولفات آمونیوم کریستالی تغذیه می شوند. به دلیل جذب املاح و مواد معدنی موجود در کود سولفات، کلروفیل و رنگ دانه های بیشتری تولید می کند. و در نهایت شاداب تر و سر سبز تر هستند.
  • این دانه های کریستالی به محض قرار گرفتن در مجاورت با رطوبت خاک به سرعت حل می شود و جذب خاک می شود. و گیاه می تواند مواد آلی و نیتروژن آزاد شده آن را به راحتی دریافت کند.
  • پس از اتمام دوره کشت و آیش زمین مزروعی، بقایای سولفات آمونیوم صنعتی تجزیه می شود. و می توان گفت تا دوره بعد در زمین باقی می ماند و نیازی به کود دهی مجدد محصول نیست.
  • این محصول همچنین دارای درصد متفاوتی ازت، گوگرد و برخی عناصر طبیعی دیگر است. که منجر به تقویت خاک می شود و به دلیل اینکه در عمق خاک نفوذ نمی کند. گیاه می تواند به راحتی آن را به وسیله ریشه دریافت کند.
بیشتر بدانیم  سولفات آمونیوم گرانول عمده به قیمت کارخانه

روش های فروش سولفات آمونیوم کریستالی

سولفات آمونیوم صنعتی که معمولا به صورت دانه های کریستالی به بازار عرضه می شوند. به صورت عمده به فروش می رسند.

از میان روش هایی که تولید کنندگان این محصول برای عرضه تولیدات خود در نظر گرفتند. فروش سولفات آمونیوم کریستالی به صورت مستقیم بیشترین میزان استقبال را  از آن خود می کند. زیرا در این روش، به کوتاه شدن دست واسطه ها و دلالان بازار خرید و فروش کود های صنعتی، شرکت تولید کننده مستقیما به سود حاصل از فعالیت تولیدی خود می رسد. و خریداران نیز از پرداخت هزینه های گزاف واسطه گری معاف می باشند.

Rate this post

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما