گوگرد معدنی زرکوه با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت

گوگرد معدنی زرکوه با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت یکی از گزینه های انتخابی درست جهت بهبود و افزایش رشد محصولات زراعی است.

خواص گوگرد معدن زرکوه

گوگرد معدنی در انواع ظاهر های مختلفی یافت می شود. ولی رایج ترین آن به صورت کریستال یا پودر زرد رنگ دیده می شود.

کود گوگرد معدنی زرکوه قابلیت اصلاح خاک های قلیایی و شور را دارد. و با کنترل خاصیت اسیدیته آن به رشد بیشتر و بهتر محصولات کشاورزی کمک می کند. علاوه بر اصلاح خاک، قابلیت اصلاح کود های حیوانی را نیز دارا می باشد. این کود پس از مخلوط شدن با خاک، با تماس با ریشه درختان و گیاهان موجود در خاک مشکلات آن ها را بهبود می بخشد. و نه تنها از خشک شدن ریشه ها جلوگیری می کند. بلکه در صورت خشک شدن آن ها، ریشه ها را تقویت کرده و دوباره احیا می کند.

همچنین این کود به عنوان کشنده و از بین برنده انواع آفات مانند آفت پسیل پسته شناخته می شود. کود گوگرد زرکوه انواع قارچ ها و بیماری های گیاهان و درختانی که درگیر هستند را در کمترین زمان ممکن شناسایی و از بین می برد. و حیاتی دوباره به گیاهان و درختان می دهد.

کود معدن زرکوه با شرایطی که برای رشد بهینه ریشه ها محیا می کند. موجب پر بارتر شدن محصولات می شود. و از پوچ شدن مغز محصولات درختان جلوگیری می کند. بنابراین در صورتی که مشکلاتی چون پوچ بودن مغز درختان پسته را دارید. با مصرف دوره ای این کود در کمترین زمان برطرف شدن مشکل و افزایش رشد را مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بدانیم  شرکت های تولید و عرضه سم و کود کشاورزی در ایران

کود گوگرد معدنی زرکوه را با ویژگی ها و خواص ذکر شده با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از فروشگاه ما تهیه فرمایید.

خواص گوگرد معدنی زرکوه

گوگرد طلایی زرکوه

گوگرد طلایی زرکوه از رسوبات باکتری های مفید و از بقایای جلبک ها و انواع موجودات دریایی تشکیل شده است. و هنگام استفاده از آن نیازی به ترکیب شدن با باکتری های دیگر جهت قبل مصرف بودن ندارد. زیرا به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی تهیه و تولید شده. و ناخالصی و مواد شیمیایی ندارد. این نوع گوگرد علاوه بر گوگرد عنصری، 8% گوگرد محلول را نیز دارا می باشد. و دارای مواد آلی ارگانیک و طبیعی است.

یکی از مزیت های گوگرد طلایی زرکوه، ارگانیک و غیر شیمیایی بودن آن است. که باعث ایجاد تمایز نسبت به دیگر کودها شده است. همین ویژگی نیز باعث رشد چشمگیر درختان میوه می شود. این کود گوگردی موجب دفع انواع آفات، قارچ ها، انگل ها، لاروها، و انواع حشرات می شود. با توجه به حلالیت بالای این کود در آب و وزن سبک مولکولی آن می توان از آن به روش محلول پاشی و روش های مختلف آبیاری استفاده کرد. این گوگرد با اصلاح خاک زراعی، باعث رشد مجدد درختان نیمه خشک و در حال خشک می شود. و رشد آن ها را افزایش می دهد. با قابلیت گرد پاشی بر روی درختان موجب افزایش رشد میوه درختان و رنگ دهی بهتر آن ها می شود.

با توجه به مواد آلی و ارگانیکی که دارد در دمای بالاتر از 50 درجه سانتی گراد هم باعث ایجاد سوزانندگی در گیاهان و درختان نمی شود. همچنین در فصل زمستان و در دماهای بسیار پایین با گرم نگه داشتن ریشه درختان مانع از سرمازدگی و خشک شدن آن ها می شود.

بیشتر بدانیم  خرید عمده گوگرد معدنی زرکوه

گوگرد زرکوه

 

آنالیز گوگرد زرکوه

اعتبار کیفیت گوگرد معدن زرکوه توسط سازمان ها و استانداردهای مختلف تایید شده است. و طبق آنالیز های انجام شده دارای سه نوع گوگرد موثر و مفید به صورت یکجا و ترکیب با هم می باشد. که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

  • سولفور (S) : این نوع گوگرد یکی از شناخته شده ترین قارچ کش، حشره کش، انگل کش و آفت کش به شمار می رود. که در اصلاح خاک و کودهای حیوانی جهت بهبود و افزایش رشد محصولات بسیار موثر است.

 

  • سولفیت (SO3) : این نوع گوگرد جهت دور کردن آفات، حشرات و جانوران مضر بسیار کاربردی است. تولید آن به صورت کاملا طبیعی است. و حدودا دارای 29% مواد آلی ارگانیک جهت تامین رشد محصولات می باشد.

 

  • سولفات (SO4) : این نوع گوگرد در جذب مواد مغذی مورد نیاز گیاهان و درختان بسیار کمک کننده است. و انجام این عمل را با کمترین هدر رفت تسریع می بخشد.

وجود این سه نوع گوگرد بسیار مفید موجب شده که در تقویت خاک و تقویت رشد گیاهان و محصولات بسیار موثر واقع شود.

با توجه به موارد بالا استفاده از کود گوگرد معدنی زرکوه که یکی از بهترین نوع کودهای گوگردی می باشد. و نادر ترین و کمیاب ترین مواد آلی ارگانیک را به خاک های کشاورزی تزریق می کنند. از مهم ترین کودهای مورد استفاده برای کشاورزان و باغداران خواهد بود.

اثر گذاری گوگرد زرکوه توسط آزمایشگاه های استاندارد شده جهت آنالیز این کود با درختی که 80% آن خشک شده بود. و فقط ریشه آن سالم بود. امتحان شد. و طی مدت 40 تا 60 روزه این درخت به چرخه حیات بازگشت. و شروع به رشد و محصول دهی کرد.

بیشتر بدانیم  خرید سولفات آمونیوم درجه یک و کارخانه تولید و عرضه آن

آنالیز گوگرد معدنی زرکوه

مزایای گوگرد زرکوه

کود گوگرد معدن زرکوه به صورت ارگانیک تهیه و تولید می شود. و دارای مواد مغذی همچون کلیسیم، گوگرد، سولفات، منگنز، آهن، منیزیم، فسفر و… می باشد. که علاوه بر این که مواد مغذی مورد نیاز جهت رشد محصولات را تامین می کند. به علت حلالیت بالایی که در آب دارد. جذب این مواد مغذی توسط گیاهان و درختان را تسریع می دهد. و باعث افزایش کیفیت تولیدی محصولات باغی و طعم میوه ها و افزایش رشد محصولات کشاورزی، زراعی و گلخانه ای می شود.

مواد آلی از گذشته تا کنون شامل برخی از موادی که از مرگ و تجزیه شدن بدن موجودات به دست می آید، می باشد. و همچنین شامل برخی مواد دیگر که در خاک ، سنگ و معدن وجود دارد، می شود. ولی مواد آلی مصرفی در گوگرد معدنی زرکوه شامل برخی اتم های سبک دیگر همچون هیدروژن، کربن و اکسیژن می باشد. بنابراین تعریف مواد آلی در گوگرد معدن زرکوه، بازمانده مرگ گیاهان ، جانوران و ارگانیسم های زنده نام گذاری می شود.

Rate this post

Originally posted 2022-11-03 12:15:17.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما