قیمت گوگرد معدنی زرکوه گرمسار

استفاده از گوگرد معدنی زرکوه که کاملا ارگانیک و طبیعی از معدن گرمسار استخراج می شود سبب اصلاح خاک می شود. گوگرد معدنی زرکوه گرمسار پس از اکسیده شدن به سولفوریک اسید تبدیل می شود که موجب کاهش خاصیت قلیایی خاک می شود.

با توجه به اینکه خاک های ایران اکثریت خاصیت قلیایی دارند، این کود با کاهش PH خاک اثر موثری در رشد بهتر محصولات کشاورزی ایفا می کند. جهت تهیه کود گوگرد معدنی زرکوه با قیمت مناسب با ما در ارتباط باشید. گوگرد زرکوه با قیمت درب کارخانه

قیمت گوگرد معدنی زرکوه

 

خواص گوگرد معدنی زرکوه

گوگرد معدنی زرکوه خاک را تجزیه می کند و باعث افزایش فعالیت باکتری ها می شود. این عمل باعث جذب آهن بیشتر و عناصر مغذی مانند کلیسیم، منگنز، فسفر، منیزیم و… توسط خاک می شود. بنابراین نوع خاک را اصلاح کرده و رشد ریشه گیاهان و درختان را بهبود و افزایش می دهد.

اثر این کود در دمای هوای گرم بسیار مطلوب تر و سریع تر خواهد بود.

این کود به صورت ارگانیک و طبیعی تهیه می شود و غیر شیمیایی می باشد. بنابراین استخراج و فرآوری آن طبق استاندارد ملی ایران می باشد.

برخی از مزایای کود گوگرد معدنی زرکوه:

  • ارگانیک و غیرشیمیایی
  • امکان انبار طولانی مدت
  • اصلاح خاک های شور و قلیایی
  • آزاد نمودن ریزمغذی های موجود در خاک
  • افزایش رشد و احیای ریشه گیاهان و درختان
  • عدم ایجاد سوزانندگی حتی در دماهای بالا
  • آفت کش، حشره کش، قارچ کش، میکروب کش و ضدعفونی کننده

    خواص گوگرد معدنی زرکوه

    روش مصرف گوگرد معدنی زرکوه

    1. محلول پاشی

    مقدار مورد نیاز کود گوگرد معدنی زرکوه برای درختان حدود 60 کیلوگرم کود در 1000 لیتر آب می باشد. و برای محصولات گیاهی حدود 40 کیلوگرم کود در 1000 لیتر آب به صورت محلول مورد استفاده قرار می گیرد.

    حتما دقت شود که تمام قسمت های شاخه، سرشاخه، تنه و برگ درختان به صورت کامل با محلول پوشیده شود.

    1. گرده پاشی

    حتما قبل از گرده پاشی محل مورد نظر شسته و تمیز شود. سپس با استفاده از دستگاه پودر پاش عمل گرده پاشی صورت گیرد.

    1. اندودکاری

    این روش بیشتر برای از بین بردن محل های آلوده به قارچ به کار می رود. در این روش پودر گوگرد معدنی زرکوه را به صورت خمیری شکل آماده کرده و قبل از استفاده از آن محل مورد نظر را تمیز می کنیم و سپس سطح مورد نظر را کاملا از خمیر آماده شده می پوشانیم. پس از گذشت 4 هفته نتیجه را می توان مشاهده نمود.

    1. آبیاری

    در این روش میتوان گوگرد را به همراه آب به صورت آبیاری استفاده کرد. مقدارلازم مصرف کود در این روش 100 کیلوگرم کود گوگرد در 1000 لیتر آب می باشد. این مقدار را به صورت قطره چکان نیز می توان مصرف کرد.

    1. استفاده خاکی

    در این روش مصرف مقدار کود بسته به نوع خاک متفاوت است. و باید به میزان مورد نیاز مصرف شود تا نتیجه عکس نداشته باشد. ولی به طور معمول به میزان 2تن کود گوگرد در هر هکتار مورد استفاده می باشد. در محصولات گیاهی مقدار ذکر شده کود بعد از شخم زدن و قبل از کاشت به خاک افزوده می شود. در روش استفاده خاکی نتیجه و تاثیر کود گوگرد معدنی تا یک سال هم می تواند زمانبر باشد.

Rate this post

Originally posted 2022-10-08 04:35:31.

بیشتر بدانیم  گوگرد زرکوه | فروش به قیمت درب کارخانه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما