اسید بوریک وارداتی و پخش آن در تهران

اسید بوریک وارداتی (Boric acid) چیست؟ اسید بوریک (Boric acid) و نمک بورات سدیم هر دو سموم دفع آفات هستند که در طبیعت و بسیاری از محصولات می توانید آنها را یافت کنید. متداول ترین نوع از محصولات آنها Borax است.

تفاوت در تولید اسید بوریک کیلویی و نمک های سدیم آنها در این است که بور را با روش های مختلفی ترکیب می کنند. به طور کلی می توان گفت که سمیت این محصولات بستگی به میزان بور  موجود در این محصولات دارد. برای کنترل آفت های مزارع می توان از اسید بوریک و نمک های بوریک استفاده کرد. از بوریک وارداتی در منازل، بیمارستان ها و ساختمان های تجاری و… نیز استفاده می شود.

بوریک کاربرد زیادی، برای از بین بردن حشرات، عنکبوت ها، کنه ها، جلبک ها، قالب ها، قارچ ها و علفهای هرز دارد. محصولاتی که حاوی بوریک هستند از سال 1948 برای استفاده در ایالات متحده (USA) ثبت شده اند. محصولاتی مثل: قرص ها، گرانول ها، پاک کننده های خانگی، شوینده لباسشویی و… حاوی بوریک اسید هستند.

اسید بوریک چیست؟

اسید بوریک ایرانی یک ترکیب شیمیایی است که به عنوان منبع بور در صنایع مختلف استفاده می‌شود. فرمول شیمیایی این ترکیب H3BO3 است. نمک بوریک به صورت پودر سفید بلورین و بی‌رنگ یا به صورت یک جامد کریستالی موجود است. این ترکیب حل شده در آب طعم تلخی دارد و در دماهای بالا قابل اشتعال است.

اسید بوریک در صنایع مختلف به دلایل مختلفی استفاده می‌شود. برخی از کاربردهای اسید بوریک عبارتند از:

بیشتر بدانیم  فروش اسید بوریک کیسه ای بصورت عمده

1. کشاورزی: نمک بوریک به عنوان یک منبع بور برای گیاهان استفاده می‌شود. بور یک عنصر مهم برای رشد و توسعه صحیح گیاهان است که در فرآیندهای متابولیکی و جذب عناصر غذایی نقش دارد. اسید بوریک به عنوان کود بور برای بهبود کیفیت و عملکرد محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

2. صنعت شیمیایی: نمک بوریک در صنعت شیمیایی برای تولید ترکیباتی مانند بوریدها، بوراکس و سایر ترکیبات بوریک استفاده می‌شود. این ترکیبات در صنایع شیشه سازی، صابون سازی، پلاستیک سازی، رنگ سازی و صنایع دیگر به عنوان مواد اولیه و عامل شیمیایی استفاده می‌شوند.

3. صنعت نساجی: اسید بوریک صنعتی در رنگرزی و پرداخت نخ‌ها در صنعت نساجی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسید بوریک صنعتی به عنوان یک ماده پایدار کننده رنگ برای رنگرزی پارچه‌ها استفاده می‌شود و به عنوان یک اسید نرم‌کننده نیز عمل می‌کند.

4. پزشکی: در حوزه پزشکی، نمک بوریک به عنوان ضد عفونی‌کننده و آنتی‌سپتیک استفاده می‌شود. این ترکیب در تهیه محلول‌های ضدعفونی‌کننده، قطره چشمی و پمادهای ضد التهابی و ضد قارچ استفاده می‌شود.

5. مراقبت از پوست: اسید بوریک به دلیل خواص ضد قارچی و ضد التهابی خود، در تهیه محصولات مراقبت از پوست مانند لوسیون‌ها و کرم‌ها استفاده می‌شود. این ترکیب می‌تواند در درمان علائم التهابی و قارچی پوست مؤثر باشد.

اسید بوریک چیست

آنالیز ترکیبات اسید بوریک وارداتی

اسید بوریک‌ها در طبیعت به شکل کریستال های سفید رنگ و حلال در آب  وجود دارند. برای تهیه بوریک وارداتی می توان از ترکیب اسید‌های معدنی با ترکیب Borax استفاده کرد.
 
در حقیقت برای تهیه نمک بوریک ما به موارد محلول پتاسیم هگزاسیانوفرات، مانیتول، محلول شناساگر برموکروزول به رنگ ارغوانی 1/0 درصد، محلول هیدروکسید سدیم 1/0 نرمال و در آخر به آب مقطر نیاز داریم. 

بازرگانی فروش اسید بوریک وارداتی ایران

کشور های مختلفی اسید بوریک مرغوب و فروش فوق العاده کود شیمیایی آمونیوم سولفات با ارزان ترین قیمت را تولید می کنند اما بهترین و مرغوبترین آنها بوریک‌های است که به صورت اورجینال از کشور های همچون ایالات متحده، ترکیه و… وارد می شود و توسط بازرگانی فروش بوریک وارداتی ایران مورد تایید است.
 
یکی از معیار های که برای تشخیص بوریک واقعی استفاده می شود شکل آنها است که باید به صورت سفید و کریستالی باشد. اسید بوریک ها کاربرد های مختلفی در خانه ها، بیمارستان ها، مزرعه ها و… دارند و در حقیقت برای از بین بردن حشرات، انواع قارچ ها، علف های هرز و… استفاده می شوند.
 
بنابراین بوریک یکی از اسید‌ها پر فروش در سراسر جهان است. بیش از 500 محصول بوریک در ایالات متحده (USA) به فروش می رسد. این محصولات شامل محصول های غیر سمی دفع آفات حاوی بوریک، اصلاح خاک، کود های شیمیایی، پاک کننده های خانگی، مواد شوینده لباسشویی و … هستند.

بازرگانی فروش بوریک وارداتی ایران

پخش انواع نمک بوریک

امروزه با پیشرفت علم و صنعت، فروشندگان محصولات خود را با دریافت سفارشات آنلاین به راحتی  و در مدت زمان کوتاه به دست مشتریان می رسانند. فروشندگان محصولات بوریک وارداتی نیز برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان محصولات خود را به صورت آنلاین به سراسر ایران ارسال می کنند.
 
بنابراین محصولات بوریک وارداتی را نیز می توانید با سفارش آنلاین و همچنین به صورت مراجعه به دفتر اصلی خریداری کنید. لبخند رضایت شما عزیزان از این محصولات، نشان افتخاری بر سینه ما است.
پخش انواع نمک بوریک

خواص و ویژگی های بوریک اسید

بوریک دارای خواص و ویژگی‌های متعددی است که آن را به یک ترکیب شیمیایی مهم و مورد استفاده در صنایع مختلف تبدیل کرده است. در زیر به برخی از خواص و ویژگی‌های اسید بوریک اشاره می‌کنم:

بیشتر بدانیم  تولید کننده انواع اسید بوریک ایرانی

1. ضد عفونی کننده و آنتی‌سپتیک: نمک بوریک خاصیت ضدعفونی کننده قوی دارد و به عنوان یک ضد آنتی‌سپتیک در صنایع مختلف استفاده می‌شود. این خاصیت ضد میکروبی و ضد قارچی نمک بوریک باعث شده است که در تهیه محلول‌های ضدعفونی کننده، قطره چشمی، پمادهای ضد التهابی و ضد قارچ استفاده شود.

2. منبع بور: اسید بوریک به عنوان منبع بور، یک عنصر مهم برای رشد و توسعه گیاهان است. بور در فرآیندهای متابولیکی گیاهان نقش مهمی در جذب عناصر غذایی و ساخت پروتئین‌ها و ساختار سلولی دارد. به همین دلیل، اسید بوریک به عنوان کود بور در کشاورزی استفاده می‌شود و می‌تواند عملکرد و عملکرد گیاهان را بهبود بخشد.

3. خواص ضد التهابی: نمک بوریک خاصیت ضد التهابی دارد که می‌تواند در درمان علائم التهابی پوست و بافت‌های دیگر بسیار مفید باشد. این خاصیت ضد التهابی به نمک بوریک امکان می‌دهد که در تهیه محصولات مراقبت از پوست مانند لوسیون‌ها و کرم‌ها استفاده شود.

4. قابلیت حل شدن در آب: نمک بوریک در آب حل می‌شود و به راحتی قابل استفاده است. این ویژگی به اسید بوریک امکان می‌دهد که به عنوان یک ماده ضدعفونی‌کننده و ضد قارچی در حلال آب مورد استفاده قرار گیرد.

5. پایداری و طول عمر طولانی: نمک بوریک به دلیل پایداری خود و خاصیت طول عمر طولانی، در محصولات و فرآیندهای صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ویژگی باعث می‌شود که اسید بوریک به عنوان یک ماده اولیه در صنایع شیمیایی، نساجی، پزشکی و صنایع دیگر به خوبی قابل استفاده و ذخیره سازی باشد.

بیشتر بدانیم  پخش نیترات کلسیم عمده با بهترین کیفیت
5/5 – (1 امتیاز)

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما