سولفات آمونیوم گندم اصل+ فروش مستقیم از کارخانه تولیدی

سولفات آمونیوم گندم اصل یک کود است که مقادیر مطلوبی گوگرد و ازت دارد. این کود اسیدی است و به عبارتی اسید زا می باشد. باید بگوییم کود سولفات آمونیوم یکی از بهترین کود ها و مناسب ترین کودها برای خاک ایران است.

خاک کشور ما با این کود بسیار سازگاری دارد. فروش مستقیم سولفات آمونیوم گندم اصل از طریق سایت های فروش این کود امکان پذیر است. که به راحتی با خرید غیر حضوری هم در زمانتان و هم در پرداختتان صرفه جویی می شود.

از خصوصیات سولفات آمونیوم کشاورزی چه می دانید؟

کودها یا جذب خاک می شوند و یا از خاک جدا هستند و نمی توانند به طور کامل جذب خاک شوند و دارای عناصر و مقادیر مفیدی برای خاک هستند که برای رشد و پرورش با کیفیت و مطلوب کمک شایانی می کنند.

یکی از کود های باکیفیت که با شرایط خاک کشور ما سازگاری خوبی دارد کود سولفات آمونیوم است. باید بگوییم سولفات آمونیوم ها نوعی نمک معدنی هستند که علاوه بر مصرف های صنعتی در کشاورزی کارایی دارند.

ترکیبات این کود سولفات، گوگرد، ازت و نیتروژن است و در دسته کود های پیچیده با عناصر موثر می باشد. این کود در کشاورزی سبب می شود خاک اصلاح شود و پی اچ خاک های قلیایی را کم می کند.

برای رشد گیاه گوگرد و ازت نیاز است که کود سولفات آمونیوم کشاورزی این دو مورد را به خاک برای رشد گیاه می دهد و در نهایت در نتیجه و به ثمر نشستن محصول نهایی بسیار مفید و موثر است.

بیشتر بدانیم  خرید کود اوره گرانول با قیمت مناسب در کرمانشاه

کود سولفات کشاورزی در سه مدل گرانولی، پودری و کریستالی شکل در بازار فروش عرضه می شوند. این کود در کشور ما بیشتر در شهرهای ارومیه و اصفهان و مشهد در کارخانه های تولیدی تهیه می شوند.

علاوه بر تولیدات داخلی از کشورهای ازبکستان و چین این محصول را وارد کشور می کنیم که بیشتر دو نوع پودری و کریستالی از این کشورها وارد می شود. کود سولفات ازبکستان در پرفروش ترین های کود در جهان است.

برای تولید گندم بهتر است به زمین های کشت گندم در فصل بهار این کود را به خاک اضافه کنید تا نیتروژن لازم به بذر گندم برسد. برای نحوه و میزان مصرف کود سولفات به زمین خود حتما باید از متخصصان کمک و مشورت بگیرید.

پخش انواع سولفات آمونیوم گندم

کود ها به خاک کمک می کنند تا شرایط مطلوبی برای رشد بهتر گیاه صورت گرفته شود و گیاه در خاک با وجود کود خود جان دوباره می گیرد و محصولی که به بار می دهد محصول مطلوب و با کیفیتی باشد.

سولفات انواع مختلفی دارد که علاوه بر واردات آن به کشور در داخل کشور نیز تولید می شوند. پخش سولفات آمونیوم گندم و انواع آن به سراسر کشور صورت می گیرد تا در دسترس کشاورزان و باغداران قرار بگیرد.

Rate this post

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما