فروشگاه گوگرد معدنی زرکوه درجه یک

امروزه گوگرد معدنی زرکوه از کودهای مهم در عرصه کشاورزی به شمار می رود. کیفیت این کود از دلایل کاربردی بودن آن می باشد. تلاش ما به عنوان یک فروشگاه گوگرد معدنی زرکوه درجه یک، عرضه آن با قیمتی مناسب جهت استفاده کشاورزان می باشد.
این کود معمولا دارای بلورهای زرد مایل به قهوه ای با کریستال های ضخیم جدولی است. همچنین بیشتر به عنوان پودری زرد رنگ یافت.
رشد یک محصول کشاورزی نیازمند نیتروژن ، فسفر و پتاسیم است. اما برای رشد بیشتر و بهتر محصولات به گوگرد نیاز بیشتری دارند. بنابراین گوگرد چهارمین ماده غذایی اصلی در کشاورزی به حساب می آید. در ادامه به نقش گوگرد و استفاده از کود گوگرد معدنی زرکوه در کشاورزی می پردازیم.

گوگرد معدنی زرکوه درجه یک

بررسی کیفیت گوگرد معدنی زرکوه

گوگرد در خاک مانند نیتروژن عمل می کند. با کمبود گوگرد در محصولات کشاورزی برگ ها زرد یا سبز روشن می‌شوند. این علائم با مصرف نیتروژن حل نمی شوند و ادامه می یابند در این صورت می توان نتیجه گرفت کمبود گوگرد علت مشکل است.
کود گوگرد معدنی زرکوه درجه یک حاوی سولفات و گوگرد عنصری می باشد.

گوگرد معدنی زرکوه باکیفیت دارای سه نوع گوگرد مفید شامل:
– سولفور: که به عنوان ضدعفونی کننده، قارچ کش، حشره کش و اصلاح و بهبود خاک استفاده می شود.
– سولفات: شامل عناصر مغذی با قدرت جذب بالا می باشد.
– سولفیت: جلوگیری از آلودگی محصولات به حشرات و از بین برنده حشرات می باشدو و دارای 28.49% مواد آلی ارگانیک می باشد.

بیشتر بدانیم  خرید گوگرد معدنی زرکوه به قیمت عمده

گوگرد در مواد آلی

مواد آلی جامد، برای مثال کود فرمیارد و مواد زیستی حاوی مقادیر قابل توجهی از گوگرد هستند که به آرامی آزاد می شوند، زیرا گوگرد آلی باید به صورت سولفات معدنی باشد تا گیاه بتواند از آن استفاده کند. این کار چندین ماه طول می‌کشد و نیاز به گرما دارد. بنابراین باید در پاییز انجام شود. با وجود اینکه مقدار کمی از سولفات در طول زمستان از بین می‌رود.

قیمت گوگرد معدنی زرکوه با کیفیت

گوگرد به عنوان فسفر یک ماده معدنی ضروری به شمار می‌رود. گوگرد در گیاهان به تشکیل آنزیم‌های مهم و پروتئین‌های گیاهی کمک می‌کند. کمبود گوگرد می‌تواند باعث مشکلات جدی سلامت گیاهان و از دست دادن حیات آن ها شود. گیاهان تنها به ۱۰ تا ۳۰ پوند گوگرد در هر هکتار نیاز دارند . گوگرد همچنین به عنوان یک تهویه کننده خاک عمل می‌کند و به کاهش میزان سدیم خاک کمک می‌کند. گوگرد در گیاهان یکی از مهم ترین تامین کننده ویتامین‌هاست و در ایجاد طعم به خردل، پیاز و سیر مهم است.
قیمت کود گوگرد معدنی با توجه به درصد گوگرد استفاده شده و نحوه تولید آن متفاوت است. گوگرد معدنی زرکوه یکی از بهترین برندهای کود گوگرد در بازار کنونی کشاورزی می باشد. که سعی شده است در کنار کیفیت آن با قیمتی مناسب نیز عرضه شود.

قیمت گوگرد منعدنی زرکوه درجه یک

5/5 – (1 امتیاز)

Originally posted 2022-10-16 17:17:37.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما