فروش انواع سموم کشاورزی نانو

انواع سم کشاورزی نانو در بازار تجاری، خرید و فروش گسترده ای را به خود اختصاص داده اند. این محصولات با قدرت شگفت انگیز خود به کشاورز کمک خواهند کرد که به تولید و برداشتی انبوه دست یابد.
سموم کشاورزی نانو از دیگر محصولاتی هستند که با نام سموم در بازار تجاری موجود گشته اند و به مصرف رسیده اند.
بسیاری از کشاورزان با استفاده از این سموم به راحتی با جانداران مزاحم باغات خود مبارزه کردند. آنها این آفات را زا مزارع خود دور کردند. و می توان گفت که متقاضیان می توانند با جستجو در سایت های اینترنتی بازخوردهای موثری را از محصول مربوطه مشاهده کنند.

تولید سموم کشاورزی

چهار نمونه سم نام برده مذکور در بالا، در صنعت تولید سموم کشاورزی جایگاه تولید انبوهی را اختصاص به خود داده است.

خرید و فروش سموم کشاورزی نانو

در بالا برخی از سموم کشاورزی رایج را نام بردیم. در بین آن ها سموم نانو و نیز کود شیمیایی کشاورزی به چشم می خورند.
سموم نانو از دیگر محصولات نوین کشاورزی هستند. و این سموم اثرات قوی تری را از خود به نمایش می گذارند و با مصرف اندکی از آن به نتیجه ای شگفت دست خواهید یافت.
فروش این سموم و کود اسید هیومیک مایع در بازار تجاری به صورت عمده و جزئی بوده و به راحتی می تواند نیاز جامعه خریدار را برطرف کند.

لیست سموم کشاورزی رایج در ایران

لیست سموم کشاورزی رایج در ایران شامل یک مجموعه گسترده از مواد شیمیایی است که در کشاورزی برای کنترل آفات و بیماری‌های گیاهان استفاده می‌شود. این سموم کشاورزی معمولاً به عنوان آفت‌کش‌ها شناخته می‌شوند و در حفظ و بهبود عملکرد محصولات کشاورزی نقش بسزایی دارند. در ایران، با توجه به نوع کشت و اقلیم های مختلف، مجموعه ای از سموم کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

در زیر به برخی از سموم کشاورزی رایج در ایران اشاره می‌کنیم:

1. پیرثروئیدها: این گروه شامل موادی مانند کلرپیریفوس، کلثیرین و پرمترین است که برای کنترل آفات مختلف از جمله شپشک‌ها، سوسک‌ها و پروانه‌ها استفاده می‌شوند.

2. ارگانوفسفات‌ها: مانند مالاتیون، پاراتیون و دیازینون که در کشاورزی برای کنترل حشرات و کرم‌ها استفاده می‌شوند.

بیشتر بدانیم  فروش عمده سموم کشاورزی اکسین

3. کاربامات‌ها: مثل کاربندازیم، پروپوکسور و کارباریل که برای مبارزه با حشرات و پشه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

4. فنیل‌پیرازولها: موادی مانند پیریمیفوس، لامبداکس و کلوثیودن است که برای کنترل کرم‌ها، شپشک‌ها و سایر آفات استفاده می‌شوند.

5. تیوکلروپس‌ها: به عنوان مثال پروتیوکلروپ و فیپروتیون که برای کنترل سوسک‌ها و حشرات مزاحم استفاده می‌شوند.

فروشنده سموم کشاورزی نانو در ایران

سم های کشاورزی که با نام نانو در کشور به فروش می رسند. با توجه به برند تولیدی و حجم بسته بندی ممکن است قیمت های فروش متغییری را به خود اختصاص داده باشند.
مراکزی بسیاری در کشور که در عرصه فروش محصولات و تجهیزات کشاورزی فعالند، سم های کشاورزی نانو را در اختیار درخواست کنندگان قرار می دهند.
اما ممکن است قیمت به دلایل مذکور در بالا، در برخی از مراکز متغیر و گران باشد. و برخی از کشاورزان توانایی تقبل این حجم از هزینه را دارا نباشند.
از این رو فروشنده منصف ایرانی به این کشاورزان کمک شایانی نمود. این فروشنده در عرصه خرید و فروش سموم کاربردی نانو در حال فعالیت است.
به کمک این فروشنده می توانید کیفی ترین محصول سم را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید.
اما سوالی که در این جا مطرح می شود آن است که ما چگونه می توانیم به این فروشنده دسترسی داشته باشیم؟
مرکزی انلاین از سوی فروشنده مربوطه مشخص و معرفی گردید. تا به کمک این سایت انلاین مشتریان به راحتی می توانند به صورت مستقیم با فروشنده مربوطه ارتباط برقرار کنند. و کیفی ترین سم کشاورزی نانو را با قیمتی بس مناسب تر از همه جا تهیه کنند.

فروشنده سموم کشاورزی نانو در ایران

لیست شرکت های تولید کننده سموم کشاورزی

لیست شرکت‌های تولید کننده سموم کشاورزی بسیار گسترده است و در سطح جهانی انواع شرکت‌ها در این صنعت فعالیت می‌کنند. در ایران نیز، بسیاری از شرکت‌های محلی و بین‌المللی در زمینه تولید سموم کشاورزی فعالیت دارند. در زیر به برخی از شرکت‌های تولید کننده سموم کشاورزی معروف در جهان و همچنین برخی از شرکت‌های برجسته در ایران اشاره می‌کنیم:

شرکت‌های بین‌المللی:
1. بایر (Bayer)
2. ساینتا (Syngenta)
3. دوون (Dow AgroSciences)
4. بسف (BASF)
5. منسانتو (Monsanto)
6. کورتِوا (Corteva Agriscience)

شرکت‌های ایرانی:
1. ایران بلژیک (Iran Belgium)
2. پادو (Padu)
3. بیسام (Besam)
4. ایران رویال (Iran Royal)
5. شرکت زراعی و دامپروری سهند (Sahand Agricultural & Livestock Company)
6. شرکت دانه و بذر سپند (Sepand Seed and Grain Company)

توجه داشته باشید که این لیست تنها برخی از شرکت‌های معروف در صنعت سموم کشاورزی است و هنوز شرکت‌های دیگری نیز در این حوزه در حال فعالیت هستند. همچنین، پیش از استفاده از هر نوع سم کشاورزی، مطالعه دقیق و رعایت دستورالعمل‌ها و راهنماهای استفاده از آنها ضروری است و بهتر است با مشاوره کارشناسان متخصص در زمینه کشاورزی اقدام کنید.

بیشتر بدانیم  خرید مستقیم سم کشاورزی کرمان

شرکت پخش سموم کشاورزی

صنعت پخش سموم کشاورزی در بسیاری از کشورها وجود دارد. شرکت های پخش سموم کشاورزی عموماً فعالیت هایی از جمله تامین مواد اولیه، تولید، بسته بندی، توزیع و فروش مستقیم یا غیر مستقیم خود را بر عهده دارند.

این شرکت ها اغلب با متخصصان و خبره های صنعت کشاورزی همکاری دارند و با تحلیل و بررسی نیازهای بازار و محصولات کشاورزی، به مشتریان نیازمند ارائه می دهند. این شرکت ها نیز وظیفه ی آموزش کاربردهای صحیح سموم کشاورزی و رعایت استانداردهای بهداشتی را از طریق برگزاری دوره های آموزشی بر عهده دارند.

مواد شیمیایی که به عنوان سموم کشاورزی شناخته می شوند، شامل محصولات شیمیایی مختلفی هستند که به منظور محافظت و کنترل آفات، بیماری ها و علف های هرز در کشاورزی استفاده می شوند. مواد شیمیایی مورد استفاده در سموم کشاورزی باید با استفاده از کارشناسان متخصص و بر اساس استانداردهای سازمان های ایمنی و بهداشتی به بازار عرضه شوند.

برای یافتن شرکت های پخش سموم کشاورزی در منطقه / کشور خود، بهتر است با کمی تحقیقات بیشتر و با مراجعه به سایت های رسمی شرکت های پخش سموم کشاورزی، با مشاورین تخصصی و کارشناسان صنعت کشاورزی در ارتباط باشید. به علاوه شما می توانید با دفاتر فنی کشاورزی و مشاوران حرفه ای در این زمینه صحبت کنید.

لیست شرکت های تولید کننده کود و سم

اشاره به شرکت های تولید کننده کود و سم نشان دهنده اهمیت و رونق بخش کشاورزی می باشد. استفاده صحیح از کود و سم در کشاورزی می تواند بهبود عملکرد رشدی در محصولات کشاورزی، به دنبال داشته باشد.

هر شرکت ممکن است تحت نام محصولات مختلف کود و سم تولید کند، اما هر نوع کود و سم با مواد و با کاربردهای خاصی همانند حاصل کشت، زیست محیطی و خصوصیات خاک سازگاری دارد.

بعضی از شرکت های تولید کود و سم در داخل یک کشور فعالیت دارند، در حالیکه بسیاری دیگر در سطح بین المللی فعالیت می کنند. این شرکت ها می توانند به تولید کودهایی مانند کود نیتروژنی،کود فسفاتی، کود پتاسیمی، کود ارگانیک، سموم کشاورزی و … مشغول باشند.

در کنار توجه به محصولات آنان، مدیریت حفاظت از بهداشت و سلامت کشاورزان و مصرف کنندگان با توجه به برچسب ها و چگونگی استفاده از این محصولات، معمولاً از اهداف شرکت های تولید کننده کود و سم می باشد.

بیشتر بدانیم  فروش بروموپروپیلات 25% و کارخانه تولیدی عمده آن

لیست سم فروشی های ارومیه

لیست سم فروشی ها و فروشندگان محصولات کشاورزی به طور معمول به تغییر پذیری بالا و وابسته به عوامل مختلفی مانند زمان و موجودی موجود در بازار، می‌باشد. برای به روزترین و دقیق‌ترین اطلاعات درباره سم فروشی ها در ارومیه، توصیه می‌شود از روش‌های زیر استفاده کنید:

۱. مراجعه به منابع محلی: این شامل سایت‌ها، دایرکتوری‌ها یا راهنمای تجاری‌های محلی در ارومیه است. ممکن است اطلاعات در دسترس در مورد سم فروشی ها و توزیع کنندگان محصولات کشاورزی را در این منابع پیدا کنید.

۲. مشاوره از کشاورزان محلی: مراجعه به کشاورزان محلی یا مزارع کشاورزی در ارومیه می تواند به شما در دستیابی به اطلاعات در مورد سم فروشی ها کمک کند. آنها ممکن است توصیه های خاصی در مورد فروشندگان محصولات کشاورزی و سموم داشته باشند.

۳. استفاده از رسانه‌های اجتماعی: گروه ها و صفحات مربوط به کشاورزی و فروش محصولات کشاورزی در شبکه های اجتماعی ممکن است به عنوان یک منبع مفید برای یافتن اطلاعات در مورد سم فروشی های موجود در ارومیه عمل کنند. می‌توانید در این گروه ها سوال بپرسید و نظرات و تجربیات دیگران را دریافت کنید.

لیست سموم وارداتی

لیست سموم وارداتی در هر کشور به شرایط و موارد زیادی که شامل قانونگذاری از جمله محدودیت ها ، رویه ها و شرایط واردات بستگی دارد. به همین دلیل، لیست سموم وارداتی در هر کشور قابلیت تغییر دارد و به روز رسانی می‌شود.

در کل، در بسیاری از کشورها، فهرست وارداتی سموم شامل محصولات شیمیایی مختلف است. از آنها جهت بهره برداری در کشاورزی، دامپروری و حفظ تمیزی محیط زیست استفاده میشود. در اینجا لیستی از برخی از سموم وارداتی رایج در کشورهای مختلف را برای شما فراهم کرده ایم:

  • در آمریکا، برخی از سموم وارداتی عبارت اند از: ایمیداکلوپرید، کلرپیریفوس، سیفلاوور، دیکلورو و …
  • در اروپای غربی، برخی از سموم وارداتی شامل: ایمیداکلوپرید، فیپرونیل، تیامثوکسام، ایمیکلوپرید و …
  • در چین، برخی از سموم وارداتی شامل: ایمیداکلوپرید، کلرپیریفوس ، پیریمیفوس ، کارباریل و …
  • در هند، برخی از سموم وارداتی عبارتند از: ایماکتین بنزوآت، لمبداهاید، فوستچلور، کلورپایریفوس، کاربفوران و …
  • در ایران برخی از سموم وارداتی شامل: فینوکسی کلور،سیپرمترین،ایمامکلوپیرید و کلرپیریفوس و …

با توجه به حجم بالای واردات سموم در بسیاری از کشورها، قوانین و رویه های مختلفی برای کنترل و استفاده از این محصولات وضع و اجرا گردید.

5/5 – (1 امتیاز)

Originally posted 2019-07-15 19:38:55.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما