فروش عمده کود اوره ارگانیک

با توجه به زیر کشت رفتن مکرر زمین های کشاورزی به مرور خاک با کمبود یک سری مواد مغذی روبرو می شود. برای این کار کشاورزان هر ساله فرایند کود دهی را انجام می دهند. از طرف دیگران یکی از عناصر ماکرو برای گیاهان نیتروژن می باشد. که برای رشد گیاه حضور این عنصر ضروری می باشد که کود اوره ارگانیک با دارا بودن نیتروژن  مورد نیاز خاک و گیاه را رفع می کند. در این مقاله به معرفی کامل این کود می پردازیم.

تولید سولفات پودری در ایران

کود اوره ارگانیک چیست؟

یکی ازکودهای نیتروژن دار در  صنعت کشاورزی کود اوره ارگانیک است. کود اوره ارگانیک در صنعت کشاورزی کاربرد بسیار بالایی دارد و نسبت به سایر کودهای ارگانیک بسیار مقرون به صرفه است و با قیمت پایینی به فروش می رسد. این کود دارای ۴۶ درصد نیتروژن می باشد.

با توجه به تشخیص کمبود این عنصر در خاک به آن اضافه می شود. میزان حلالیت کود اوره ارگانیک بسیار بالا می باشد. و اینکه این کود می تواند از طریق ریشه و حتی شاخ و برگ گیاهان هم جذب شود. با توجه به ارگانیک بودن آن امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

مهمترین مزایایی که برای این کود در نظر گرفته شده است شامل:

  • بازدهی بالای این کود با توجه به مقرون به صرفه بودن آن
  • امکان استفاده به دو صورت محلول پاشی و تزریق به خاک
  • موثر برای خاک های اسیدی
  • افزایش بازدهی محصولات گیاهی و … را می توان از مهمترین مزایای این کود در نظر گرفت.
بیشتر بدانیم  خرید بدون واسطه کود کشاورزی ارگانیک

معرفی کود اوره گرانول

کارخانه تولیدی کود اوره

با توجه به پر اهمیت بودن کودهای نیتروژن دار در کشاورزی تقاضا برای خرید کود اوره ارگانیک  توسط کشاورزان بسیار بالا است و خوشبختانه تولید کننده کود اوره در ایران با تجربه بسیاری در زمینه تولید این کود فعالیت دارند و با هزینه بسیار مناسبی به فروش کود اوره می پردازند.

کود اوره ارگانیک به دو صورت کود اوره گرانول و پریل تولید می شود. تفاوت این دو نوع تنها در اندازه و ابعاد آن ها می باشد، اما باید به این نکته توجه داشت که درصد نیتروژن موجود در هر دو این کود اوره گرانول و پریل همان ۴۶ درصد می باشد و تفاوتی از این نظر وجود ندارد. اما باید در هنگام مصرف آن دقت داشت که مقدار کمبود نیتروژن در خاک و گیاه به چه مقدار می باشد. همچنین بر این اساس به آن کود اضافه کرد. که میزان مصرف این کود به شرایط محیطی و نوع خاک و آنالیز خاکی هر منطقه بستگی دارد.

4/5 – (1 امتیاز)

Originally posted 2021-04-17 14:26:19.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما