قیمت روز اسید بوریک ارزان

اسید بوریک ارزان در ۲ نوع اسید بوریک آزمایشگاهی و اسید بوریک ارزان در بازار موجود می باشد. اسید بوریک آزمایشگاهی دارای خلوص بالایی است و در مقادیر کم و به صورت بسته بندی های ۲۵۰ گرمی، ۵۰۰ گرمی، ۱ کیلو و ۲ کیلویی به فروش می رسد. اسید بوریک صنعتی نیز دارای خلوص بالای ۹۹ درصد می باشد و بسته های آن معمولا بیشتر از ۲۵ کیلوگرم وزن دارند. از اسید بوریک صنعتی در تمامی صنایع شامل صنایع شیمیایی، صنایع کشاورزی برای دفع آفات نباتی، سیستم های آب و فاضلاب به منظور گندزدایی، صنایع کنترل حریق، صنعت طلا و جواهر و سایر زمینه های درگیر استفاده می شود.

آشنایی با ویژگی های اسید بوریک

پیش از آغاز مقاله اسید بوریک ارزان قصد داریم در رابطه با ویژگی های اسید بوریک به طور مختصر توضیحاتی را به شما مخاطبان گرامی ارائه دهیم. بوریک اسید یا اورتوبوریک اسید یا بوراسیک اسید، یک اسید ضعیف با فرمول شیمیایی B(OH)3 یا  H3BO3است که به دو شکل پودر سفید و یا بلورهای بی رنگ وجود دارد. از اسید بوریک به عنوان ضدعفونی کننده، گندزدایی ،حشره کش، مهارکننده شعله آتش، جاذب نوترون و کنترل سرعت شکافت هسته ای در راکتورها و ماده اولیه برای تولید سایر ترکیبات شیمیایی استفاده می شود. چگالی اسید بوریک برابر با ۴۳۵/۱ گرم بر سانتیمتر مکعب است. همچنین این اسید دارای نقطه ذوب ۹/۱۷۰ و نقطه جوش ۳۰۰ درجه سانتیگراد است و در هر دو حالت بلور و پودر، در آب حل می شود.

بیشتر بدانیم  صادرات انواع کود کشاورزی ارگانیک

خرید انواع اسید بوریک ارزان خارجی

اسید بوریک در بازار به راحتی قابل تهیه است. بسیاری از شرکت های تولید کننده و یا وارد کننده مواد شیمیایی، اسید بوریک را نیز در فهرست اقلام پر مصرف خود دارند و اگر به دنبال خرید اسید بوریک هستید می توانید از طریق این شرکت ها، به هر میزان که نیاز دارید خرید کنید. بعضی از این شرکت ها توزیع کننده اسید بوریک صنعتی ارزان نیز هستند. شرکت ما انواع اسید بوریک صنعتی ارزان و خارجی را با کیفیت مناسب و قیمت پایین در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد. متاسفانه اغلب بوریک اسید هایی که در قالب اسید بوریک صنعتی ارزان در بازار به فروش می رسند، دارای ناخالصی می باشند که این موضوع برای استفاده کنندگان از این نوع اسید، موضوع مهمی به شمار میاد و نباید این ناخالصی به میزان زیاد در اسید موجود باشد. ما به شما اطمینان می دهیم که شرکت ما، بهترین و با کیفیت ترین اسید بوریک صنعتی ارزان را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

5/5 – (1 امتیاز)

Originally posted 2020-12-13 17:36:45.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما