مراکز عرضه کود معدنی زرکوه

مراکز عرضه کود معدنی زرکوه در کرمان رفسنجان شیراز دامغان تبریز مراغه بناب و سایر شهر ها گوگرد معدنی زرکوه گرمسار سمنان را با بهترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ارائه می نمایند. برای تهیه آن با ما تماس بگیرید.

مراکز عرضه کود معدنی زرکوه

قیمت کود معدنی زرکوه

گوگرد به میزان کم در گیاه تامین می گردد. برای جبران آن نیاز است که بصورت کود در اشکال سولفات و یا عنصری در معرض استفاده گیاه قرار گیرد. مناسب ترین نوع آن گوگردهای معدنی است. در استفاده این نوع کودها مقدار گوگرد قابل انحلال و جذب در صورت های مختلف حائز اهمیت است. گوگردهای معدنی دارای درصدهای مختلفی از گوگرد می باشند. فرآوانی آنها باعث شده که این محصولات با کیفیت های مختلفی به بازار عرضه گردند. تا جایی که بعضی از تولید کنندگان آن با اضافه کردن گوگرد پالایشگاهی درصدد افزایش درصد خلوص آن بر آمده اند.

با توجه به نوع فرایند تولید و بسته بندی گوگرد زرکوه در قیمت های متفاوتی عرضه می شود. نظر به اینکه این کود از فرسایش جانداران حاصل شده نتیجتاً استخراجی سخت تر ولی کیفت بهتری را داراست. این امر در قیمت آن نیز تاثیر شگرفی گذارده است. لذا دسته بندی آن در سه نوع:

  1. طلایی (گوگرد معدنی پودری با مش ۸۰)
  2. سوپر طلایی (گوگرد معدنی با مش ۴۰۰)
  3. گرانوله (گوگرد معدنی گرانوله شده)

تقسیم می شود. هر یک از این دسته بندی ها به دلیل نحوه ی فرآوری قیمتی متفاوت را دارد. برای خرید این کود با قیمتی مناسب با شماره های درج شده در این صفحه تماس بگیرید. گوگرد زرکوه با قیمت درب کارخانه

کود معدنی زرکوه

بهترین گوگرد معدنی تولیدی ایران

همانگونه که در مطالب قبلی عرض شد گوگردهای معدنی در ایران به دو دسته گوگردهای حاصل از فرآیندهای آتشفشانی و گوگردهای حال از تجزیه جانداران دسته بندی می شوند. هرچند عنصر گوگرد در هر شرایطی دارای خواص یکسان و ثابتی است اما نحوه فرآوری آن در کفیت نهایی تاثیر بسزایی دارد. در کشاورزی گوگرد بایستی حلالیت بالایی داشته باشد تا توسط گیاه بتواند جذب گردد. گوگردهایی که بدلیل ساختارهای مولکولی ماندگاری بیشتری در خاک داشته باشند در موقع مناسب در خاک تجزیه نشده و نهایتاً در زمان مناسب به مصرف گیاه نخواهند رسید.

بیشتر بدانیم  گوگرد معدنی زرکوه با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت

با توجه به اینکه یکی از کاربردهای گوگرد احیاء خاک می باشد. لذا چنانچه در زمان مناسب  در خاک تجزیه نگردد موجب کاهش روند رشد در گیاهان می شود. همچنین این فرآیند مانع تثبیت نیتروژن در خاک می شود و لذا مصرف آن بی خاصیت است.

بهترین گوگرد معدنی تولیدی ایران

گوگردهای معدنی استخراج شده آتشفشانی بدلیل داشتن عناصر سنگین حاصل از فرآیند آتشفشانی سمیت بالایی داشته و برای کشاورزی بعضاً مناسب نبوده یا جذب آنها دچار مشکل می باشد. لذا بهترین گزینه برای استفاده گوگردهای معدنی حاصل از بقایای زیستی می باشند. گوگرد معدنی زرکوه از این دسته بوده ضمن اینکه علاوه بر عنصر گوگرد دارای مواد آلی و ریز مغزی نیز می باشد. وجود مواد آلی و ریز مغزی ها در کنار گوگرد موجب افزایش بهره وری و کاهش هزینه کشاورزان می گردد.

روش مصرف گوگرد زرکوه طلایی

برای پوساندن و همچنین گند زدایی کود های حیوانیبه این شیوه عمل می نمائیم. مقدار ۱۰۰ الی ۲۰۰ کیلوگرم گوگرد زرکوه را به یک تن کود حیوانی مرطوب اضافه میکنیم. میبایست مقدار گوگرد بطور یکنواخت با با کود دامی ترکیب شود. پس از مخلوط کردن و یکنواخت شدن، بصورت انباشت به مدت ۲۰ روز دپو گردد. البته با توجه به اینکه این کود دارای مواد عالی و بصورت ارگانیک می باشد میتوان تا حجم برابر یعنی ۱ تن گوگرد معدنی با ۱ تن کود حیوانی مخلوط گردد.

مصرف کود گوگرد معدنی

مصرف آن برای باغات ۲ تا ۵ تن در هکتار بصورت روپاشی و سپس با خاک مخلوط می گردد. همپنین بصورت پودر پاشی هم می توان در باغات از آن استفاده کرد. مورد مصرف دیگر آن بصورت محلول پاشی می باشد. در این روش مقدار ۵۰ تا ۱۰۰ کیلو از کود معدنی زرکوه را در ۱۰۰۰لیتر آب ریخته به صورتی که مخزن دارای همزن باشد. سپس مخلوط حاصل را با نازل ۴ تا ۶ محلول پاشی می کنیم. همچنین با استفاده از نوع گرانول آن می توان در مدارهای آبیاری تحت فشار و یا گلخانه ها استفاده نمود.

بیشتر بدانیم  خرید گوگرد معدنی زرکوه به قیمت عمده

خواص آن:

  1. جذب از طریق برگ وریشه
  2. افزایش فعالیت باکتری های خاک
  3. احیاء خاک و افزایش سطح جذب کاتیونی
  4. تامین سولفات گوگرد(SO۴)
  5. تامین عناصر و مواد غذایی در خاک
  6. تقویت درختان و گیاهان در باغات و مزارع
  7. افزایش سرعت و مقدار جذب غذا توسط ریشه ها
  8. باز سازی خاک و افزایش سطح تهویه خاک
  9. تثبیت و جذب نیتروژن در خاک
  10. افزایش مقدار جذب و حفظ رطوبت در خاک
  11. جلوگیری از آفتاب سوختگی سطح پوست میوه ها
  12. پوساندن، کمپوست نمودن، غنی نمودن انواع کودها

مزیت بسته بندی گوگرد زرکوه به فله

با توجه به محل و عمق معدن استخراج گوگرد معدنی شرایط متفاوتی دارد. شکل دانه بندی و درصد خلوص آن بسیار حائز اهمیت است. برای اینکه گوگرد مناسب استفاده باشد می بایست سنگ استخراج شده از معدن را در آسیاب های صنعتی بزرگ به شکل پودر در آورد. و سپس پودر حاصله را در الک های مخصوص با دانه بندی مناسب تفکیک نمود. این فرآیند درصد خلوص آن را بالا می برد و موارد استفاده آن را نیز راحت تر می نماید. در واقع مصرف کننده انتخاب مناسب نیاز خود را خواهد داشت.

در گوگردهای فله بحث دانه بندی آن زیاد مطرح نمی باشد. در این نوع گوگردها سنگ معدن پس از استخراج در آسیاب هایی به صورت پودر و کلوخه در آمده و بدون دانه بندی و تفکیک در محوطه تلانبار می شود. سپس این مواد آماده فروش به مشتری می شوند. بدلیل دپوی آن ها در محوطه باز و بدون الک شدن به همراه آن ها نخاله نیز اظافه می شود. این امر باعث پائین آمدن عیار گوگرد می شود. با پائین آمدن آن و در نهایت پائین بودن هزینه های استخراج و آسیاب هزینه نهایی آن نسبت به نوع بسته بندی پائین تر می شود. اما اینکه ارزش خرید و استفاده را داشته باشد بسته به کیفیت، خلوص و مقدار نخاله آن ارزش گذاری میشود. دلیل اینکه گوگردهای معدنی فله دارای قیمت خرید بمراتب پائین تری می باشند میزان پائین بودن خلوص گوگرد آن است.

بیشتر بدانیم  قیمت گوگرد معدنی زرکوه بصورت عمده در تبریز

مزیت بسته بندی گوگرد زرکوه به فله

بسته بندی گوگرد معدنی 

گوگردهای بسته بندی مانند گوگرد معدنی زرکوه میبایست توسط تجهیزات صنعتی مناسب دانه بندی و بر اساس نیاز مصرف کننده بسته بندی شود. از مزایای بسته بندی این است که محصول مورد استفاده کاملاً یکدست و بدون نخاله می باشد. این امر به این دلیل حاصل میشود که کود معدنی زرکوه در الک های مخصوص با دانه بندی متفاوت جداسازی و بسته بندی می گردد. واحد دانه بندی آن مش می باشد. بدلیل دسته بندی گوگرد معدنی حاصله با مش های متفاوت از آن برای مصارف گوناگون استفاده می شود. حتی در محلول پاشی نیز قابل استفاده است. از سویی دیگر نیاز به گوگرد با حلالیت بالا منوط به مش بالا و گرانوله کردن آن است. لذا تفکیک گوگرد با مش بالای ۴۰۰ این امکان را می دهد که گوگرد حاصله از استخراج به شکل گرانوله استحصال گردد.

هرچند گوگردهای معدنی به دلیل ارگانیک بودن در هنگام استفاده ضرر محیطی ندارند اما مقدار اثر گذاری و غنای تصادفی می باشد. اینکه استفاده از گوگردهای فله مضر یا سود مند است کاملاً بستگی به هدف مصرف کننده از استفاده آن است. اما در گوگردهای بسته بندی شده به دلیل اینکه مشخصات آن در روی بسته بندی درج می گردد لذا انتخاب محصول مناسب را برای مصرف کننده راحت تر می نماید. همچنین بسته بندی آن از ورود نخاله به داخل محصول جلوگیری کرده و در صد خلوص بهتری را دراختیار مصرف کننده قرار می دهد.

بدین سان توصیه میگردد که از محصول مناسب و استاندارد خصوصاً در کشاورزی استفاده شود. این عمل باعث افزایش بهره وری و در نتیجه صرفه جویی در هزینه خواهد بود. این مجموعه گوگرد معدنی با کیفیتی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

Rate this post

Originally posted 2022-05-09 14:42:19.

2

    • باسلام. کود گوگرد معدنی زرکوه در شیراز نمایندگی ندارد. اما می توانید از طریق مجموعه الیساکود که توزع مستقیم از درب کارخانه زرکوه دارد. سفارش خود را ثبت نمایید. و در محل مورد نظر دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما