عرضه کننده کود سوپرفسفات تولید داخل اصل

کودهای کشاورزی نقش مهمی در رشد بهتر گیاهان و محصولات کشاورزی دارند و به عبارتی امروزه بهره گیری از کودهای کشاورزی نقش عمده ای در کشاورزی ایفا می کنند. عرضه کننده کود سوپرفسفات تولید داخل اصل به علت دارا بودن عناصر مغذی از جمله کودهای کاربردی در رشد محصولات کشاورزی به شمار می رود.

عرضه-کننده-کود-سوپر-فسفات

انواع کود سوپرفسفات:

  1. کود سوپر فسفات ساده(SSP)
  2. کود سوپر فسفات تریپل(TSP)

درصد فسفر محلول در کود سوپرفسفات تریپلTSP بیشتر از  فسفر محلول در کود سوپرفسفات ساده SSP می باشد،
به همین علت کود سوپر فسفات ساده SSP نسبت به کود سوپر فسفات تریپل TSP عناصر ریز مغذی را از بین نمی برد.

کود سوپر فسفات ساده به دو نوع تقسیم بندی می شود:

  • سوپر فسفات ساده پودری
  • سوپر فسفات ساده گرانوله

کود سوپر فسفات گرانوله بیشترین میزان مصرف را در بین کودهای سوپر فسفات دارد.کود سوپر فسفات ساده گرانوله دو نوع در بازار عرضه می گردد:

  • کود سوپر فسفات گرانوله حاوى حداقل ۲۱% فسفر کل و ۱۶% قابل حل در آب
  • کود سوپر فسفات گرانوله حاوى حداقل ۱۷% فسفر کل و ۹% قابل حل در آب

این کود به دلیل داشتن حداقل ۱۲% گوگرد و ۲۰% کلسیم یکی از مناسبترین و بهترین نوع کود شیمیایی برای تقویت رشد انواع محصولات: دانه های روغنی، نیشکر و  سیب زمینی، چغندر غند، برنج، درختان میوه و … می باشد.

بیشتر بدانیم  فروش و عرضه کود سوپر فسفات تریپل بسته ای

انواع کود سوپرفسفات تولید داخل

راهنمای انتخاب کود سوپرفسفات تولید داخل

خاک های ایران خاصیت قلیایی بالایی دارند، کود سوپرفسفات به دلیل دارا بودن گوگرد با کاهش PH خاک بهترین انتخاب  برای این نوع خاک می باشد.

کود سوپرفسفات درصورتی که درصد بالا و استاندارد گوگرد را دارا باشد بهترین نوع انتخاب برای خاک هایی با PH بالا می باشد. و در بهبود نوع خاک و رشد و تقویت ریشه گیاهان و درختان بسیار موثر است. بنابراین استفاده از کود سوپرفسفات تولید داخل اصل در کشاورزی سطح کشور از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و بخشی از بازار تولیدی کود کامل ایرانی را به خود اختصاص داده است.

فروشگاه عرضه کود سوپر فسفات صنعتی

برای تولید کود سوپر فسفات صنعتی، فسفات طی واکنشی با اسید سولفوریک ماده ای سخت را به وجود می آورد که ماده سخت حاصل شده را آسیاب کرده و به اندازه ذرات مناسب یا گرانول غربال می کنند.

فروشگاه های عرضه این کود به دلیل کاربرد زیاد آن بسیار زیاد می باشد. شما می توانید کود سوپرفسفات صنعتی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت جهت اصلاح نوع خاک و بهبود رشد محصولات و گیاهان از ما تهیه کنید.

 

کود سوپرفسفات تولید داخل اصل

Rate this post

Originally posted 2022-10-05 12:06:56.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما