خرید روغن ولک سم سازان

روغن ولک سم سازان با درجه ی سولفوناسیون 92% و پارافین 80% از بهترین و با کیفیت ترین نوع روغن ولک جهت کنترل و کاهش آفات و بیماری های درختان و گیاهان می باشد. عملکرد روغن ولک به این صورت می باشد که سطح بدن حشرات را پوشش داده و با حل شدن در پوست بدن آن ها منافذ تنفسی آن ها را مسدود می کند. و از گسترش و تخم گذاری حشرات، کنه ها و بعضی قارچ ها جلوگیری می کند. و حیات گیاهان و محصولات را احیاء و بهبود می بخشد.

روغن ولک جهت انواع آفات و کنه ها در درختان میوه، پسته، خرما، زیتون و انواع گیاهان زینتی استفاده می شود.

فروشگاه ما یکی از مراکز عرضه روغن ولک سم سازان بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت می باشد.

روغن ولک سم سازان

نحوه مصرف روغن ولک

معمولا سمپاشی درختان میوه اواخر زمستان و قبل از بیدار شدن درختان از خواب زمستانی انجام می شود. هنگام سمپاشی از آب سبک جهت رقیق شدن آن استفاده می شود. و هنگام سمپاشی تمام سطح گیاهان و درختان به طور کامل پوشش داده می شود. به طوریکه محلول سمپاشی شده از سطح مورد نظر چکه کند. جهت اطمینان برای از بین رفتن کامل آفات به فاصله دو هفته تکرار سمپاشی انجام می شود. ولی باید توجه شود سه تا چهار هفته بین آخرین سمپاشی توسط روغن ولک تا زمان برداشت محصول فاصله باشد.

باید توجه شود مقدار مصرف روغن ولک طبق موارد توصیه شده باشد. و در صورت استفاده بیشتر از آن احتمال گیاه سوزی وجود دارد.

بیشتر بدانیم  خرید مستقیم سم کشاورزی کرمان

یکی از مزایای روغن ولک این است که ماده ای غیرسمی برای انسان ها و حیوانات و حشرات مفید می باشد. ولی ممکن است باعث ایجاد حساسیت برای ماهی ها و زنبورها شود.

درجه سولفوناسیون یک ویژگی مهم در تعیین کیفیت روغن ولک می باشد. درجه سولفوناسیون استاندارد جهت سمپاشی در زمستان، سولفوناسیون 65% تا 75% و در سمپاشی تابستانی سولفوناسیون 85% تا 95% است.

مقدار دوز توصیه شده روغن ولک برای نهال های با چوب نرم تازه جوانه زده و بوته های حساس کمتر از درختان است. به طور متوسط حدود 1.5% روغن ولک محلول در آب سبک می باشد.

روغن ولک باکیفیت سم سازان

روغن ولک باکیفیت سم سازان

باغداران هرساله جهت افزایش رشد محصولات و جلوگیری از خسارات وارده به محصولات به وسیله رشد آفات و بیماری ها، قبل از برداشت محصول شروع به استفاده از روغن ولک امولسیون شونده می کنند.

روغن ولک تولیدی طبق استاندارد حاوی 80% پارافین، 18% آب سبک و 2% امولسیفایر(امولسیون) می باشد. روغن ولک سم سازان باکیفیت بویی شبیه به پارافین دارد. پس از سمپاشی روغن ولک باکیفیت بر روی گیاهان و درختان. سطوح سمپاشی شده شفاف و درخشان می شوند. و متفاوت با سایر قسمت های سمپاشی نشده می باشد.

توجه شود که روغن ولک بی کیفیت از ترکیب گازوئیل و اسید سولفوریک ساخته می شود. و استفاده از آن سبب ایجاد سوختگی در گیاه و از بین رفتن آن می شود.

جهت تهیه روغن ولک باکیفت سم سازان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

5/5 – (1 امتیاز)

Originally posted 2022-10-21 14:42:47.

2

    • سلام
      شرکت سم سازان یکی از تولید کننده های سموم کشاورزی و روغن ولک میباشد. قیمت مصرف کننده آن در حال حاظر در حدود 150.000 تومان به ازای هر لیتر عرضه میشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما