نمایندگی فروش عمده گوگرد معدنی زرکوه

نمایندگی گوگرد زرکوه یکی از راه های تامین کود مورد نیاز کشاورزان جهت مصرف در محصولات  کشاورزی می باشد. که از نظر قیمت نیز صرفه اقتصادی دارد.

بهترین گوگرد معدنی

انتخاب بهترین نوع گوگرد معدنی جهت اصلاح خاک و افزایش رشد محصولات کشاورزی و در نتیجه گیری درست بدون ایجاد آسیبی در محصولات، یکی از مهم ترین چالش ها در عرصه کشاورزی به شمار می رود.

گوگرد فواید بسیاری برای خاک و محصولات کشاورزی دارد. که باعث شده این کود یکی از با ارزش ترین کودهای مورد نیاز گیاهان و درختان شود.

به طور کلی گوگرد ها به دو نوع تقسیم بندی می شوند: گوگرد صنعتی و گوگرد معدنی.

گوگرد صنعتی از مشتقات نفتی مانند سولفور و گوگرد مایع تولید می شود. با وجود این که این نوع گوگرد درصد بالایی عنصر گوگرد را شامل می شود. ولی با توجه به ترکیبات نفتی آن قابلیت تجزیه و جذب پایینی دارد. و نمی تواند تاثیر زیادی در جهت اصلاح خاک و محصولات کشاورزی داشته باشد.

گوگرد صنعتی تا مدت های طولانی به همان صورت اولیه در خاک باقی می ماند. به همین علت گوگرد صنعتی در بیشتر موارد تاثیری در اصلاح خاک و تامین مواد مغذی مورد نیاز گیاهان و درختان ندارد.

اما گوگرد معدنی به طور طبیعی در طبیعت یافت می شود. و از معادن استخراج می شود. این نوع گوگرد به صورت ارگانیک و بدون ناخالص تولید می شود. و بدون مواد شیمیایی می باشد. گوگرد معدنی زرکوه عناصر آهکی و ناخالصی های بسیار ناچیزی دارد. درصد عنصر گوگردی بسیار بالایی دارد. که این ویژگی ها تاثیرگذاری چشم گیری در محصولات ایجاد می کند. بهترین گوگرد معدنی باید علاوه بر درصد بالای گوگرد بتواند رطوبت کافی را جذب کند. و با واکنش اکسیژن و باکتری های مفید قابلیت تجزیه و سولفاته شدن را داشته باشد. آزمایش های انجام گرفته بر روی گوگرد معدنی زرکوه دقیقا نتایج ذکر شده را دارا می باشد. فروشگاه ما عرضه کننده گوگرد معدنی به عنوان یکی از نمایندگی های فروش گوگرد معدنی زرکوه می باشد.

بیشتر بدانیم  فروش سولفات آمونیوم پتروشیمی ارومیه با مناسب ترین قیمت

کوکرد معدنی زرکوه

مصرف گوگرد زرکوه

گوگرد معدنی زرکوه را در فصل پاییز و در هنگام ریزش درختان نباید استفاده کرد. بهترین روش مصرف گوگرد معدنی زرکوه این است. که در سه مرحله انجام گیرد. و بهترین زمان شروع مرحله اول آن در اواخر فصل زمستان و قبل از بیداری درختان می باشد. پس از اولین مرحله کود دهی، مرحله دوم آن پس از باروری محصولات و تبدیل گل ها و شکوفه ها به میوه انجام می گیرد. و در نهایت مرحله سوم و آخر کود دهی گوگرد معدنی زرکوه پس از برداشت محصول جهت تقویت و آمادگی گیاهان و درختان برای رشد فصول جدید انجام می گیرد.

این کود را می توان به طور نسبی با درصد مناسبی از کود حیوانی ترکیب نمود و به صورت روپاشی در سطح و اطراف خاک گیاهان و درختان استفاده کرد. این نوع کود دهی باعث جذب بهتر مواد مغذی مورد نیاز توسط ریشه و برگ درختان می شود.

مقدار مصرف این کود بسته به میزان قلیایی خاک به طور میانگین بین یک تا دو تن در هر هکتار متفاوت است.

خواص گوگرد معدنی زرکوه

قیمت گوگرد معدنی

نمایندگی های فروش گوگرد معدنی زرکوه جهت عرضه بهترین و با کیفیت ترین نوع گوگرد برای مصرف کشاورزان با نتیجه دهی مطمئن هستند. زیرا انتخاب درست کود گوگرد برای محصولات کشاورزی امری بسیار مهم می باشد.

نحوه تولید و نوع موادی که در تولید کود گوگرد استفاده می شود تاثیر زیادی در نحوه تاثیر گذاری این کود دارد. کود گوگرد معدنی زرکوه به علت نحوه  تولید ارگانیک و غیر شیمیایی آن افزایش رشد چشم گیری در درختان میوه ایجاد می کند. این کود بهترین عملکرد را در دفع آفات، لارو ها، انگل ها، قارچ ها، حشرات و بیماری ها ایفا می کند. با ترکیب این کود با آب سبک می توان را به صورت آبیاری و گرد پاشی بر روی درختان نیز استفاده کرد. مصرف این کود حتی به احیای دوباره ریشه درختان در حال خشک کمک می کند. شما می تئانید با مراجعه به سایت ما ادوات کشاورزی مرزکش خریداری کنید.

بیشتر بدانیم  خرید گوگرد معدنی زرکوه به قیمت عمده

مواد آلی ارگانیک موجود در این کود یکی از ویژگی های حائز اهمیت این کود با دیگر کودهای گوگردی می باشد. ترکیبات موجود در این کود باعث می شود. با مصرف این کود دیگر نیازی به مصرف دیگر کود ها نباشد. و برای هر نوع گیاه و به خصوص درختان دارای میوه بسیار مناسب می باشد. خرید و تهیه کود گوگرد معدنی زرکوه با قیمت مناسب برای کشاورزان بسیار مقرون به صرفه می باشد. جهت تهیه این کود باکیفیت با مناسب ترین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قیمت گوگرد معدنی زرکوه

خاصیت گوگرد زرکوه

کود گوگرد و کود شیمیایی فسفاته زرکوه به عنوان یک عنصر غذایی ضروری جهت افزایش رشد گیاهان و درختان عمل می کند. به این صورت که با جذب عناصر مغذی مانند آهن، کلیسیم، منیزیم، فسفر و روی کمبود نیاز گیاهان را جبران می کند. و همچنین باعث نابودی آفات و جلوگیری از انتشار گسترده آن ها می شود. بنابراین گوگرد معدنی زرکوه چند تاثیر مهم شامل تامین مواد مغذی، اصلاح کننده خاک و دفع کننده آفات می باشد.

گوگرد معدنی زرکوه همچنین باعث افزایش پروئین در گیاهان و درختان می شود. که منبع اصلی تغذیه درختان به شمار می آید. افزایش پروتئین در درختان باعث درشت تر و حجیم تر شدن میوه ها می شود. و کیفیت رشد دانه درختان را بهبود می دهد. این افزایش پروتئین در درختان باعث می شود. هدایت عناصر مغذی به ریشه ها و برگ ها به خوبی انجام پذیرد.

اکثر خاک های ایران درصد شوری بالایی دارند. که باعث می شود برای کشت محصولات کشاورزی مناسب نباشد. زیرا ریشه گیاهان توانایی جذب مواد مغذی را ندارند. و در نتیجه امکان رشد گیاهان و درختان محیا نمی شود. مصرف کود گوگرد معدنی زرکوه با کاهش PH خاک باعث جذب مواد مغذی و امکان رشد محصولات در این نوع خاک ها را فراهم می کند.

بیشتر بدانیم  قیمت کود اسید آمینه مایع 50% ارگانامین عمده و خرده در بازار ایران

یک راه حل طبیعی و ارگانیک برای از بین بردن همیشگی آفات استفاده از گوگرد معدنی زرکوه می باشد. استفاده از این کود به روش محلول پاشی تاثیر بیشتری برای دفع آفات دارد. و این مشکل را به صورت دائمی حل خواهد کرد.

خاصیت گوگرد معدنی زرکوه

Rate this post

Originally posted 2022-11-13 09:34:48.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما