توزیع کنندگان سولفات آمونیوم آزمایشگاهی

سولفات آمونیوم آزمایشگاهی یک سولفات معدنی است. که در اثر واکنش اسید سولفوریک با دو برابر آمونیاک بدست می آید. سولفات آمونیوم یک پودر سفید رنگ، بدون بو، غیر قابل اشتعال، نقطه ذوب زیاد و حلالیت در آب زیاد است که بیشتر به عنوان کود در خاک های قلیایی استفاده می شود. سولفات آمونیوم یک نمک معدنی با کاربردهای تجاری متنوعی است. از این رو جهت اطلاعات بیشتر و خرید این محصول می توانید به وب سایت ما که یکی از توزیع کنندگان سولفات آمونیوم آزمایشگاهی هستیم مراجعه فرمایید.

توزیع کنندگان سولفات آمونیوم آزمایشگاهی

3 مورد از مزایای سولفات آمونیوم گرانوله

3 مورد از مزایای سولفات آمونیوم گرانوله سولفات آمونیوم گرانوله یک افزودنی مجاز است .و FDA توصیه می کند حداکثر سطح استفاده از 0.15٪ با روش های تولید فعلی باشد. سولفات آمونیوم به عنوان یک کریستال بسیار محلول با خاصیت ذخیره سازی عالی فروخته می شود. و اندازه ذرات بسته به هدف می تواند متفاوت باشد. سولفات آمونیوم برای ماهی در کوتاه مدت خطرناک است، اما برای بی مهرگان آبزی و جلبک ها مشکلی ندارد.

این ماده در آب فوراً به اجزای یونی تبدیل می شود. و به طور طبیعی در محیط وجود دارد اما در زنجیره غذایی جمع نمی شود. کارگرانی که در کارخانه های سولفات آمونیوم کار می کنند. بیشتر از سایرین در معرض این ماده شیمیایی قرار دارند و باید امکانات به خوبی تهویه شود. تا عوارض آن به حداقل برسد و هنگام کار با این مواد از ماسک و دستکش استفاده شود.

بیشتر بدانیم  فروش سولفات آمونیوم کیلویی ایرانی با قیمت عمده

با استفاده از سولفات آمونیوم به جای کود اوره می توان تولید برنج را تا 800 کیلوگرم در هکتار افزایش داد. برخلاف اوره، این کود ضایعات ازت کمتری در مزارع دارد. علاوه بر این، گوگرد موجود در این کود باعث افزایش کیفیت و افزایش برداشت می شود. سولفات آمونیوم حاوی نیتروژن آمونیاک است که به سرعت توسط گیاه جذب شده. و با کمترین مصرف انرژی مصرف می شود.

وجود گوگرد به صورت سولفات همراه با نیتروژن در این کود به تنظیم pH خاک کمک کرده. و جذب سایر ریز مغذی ها در خاک مانند آهن، روی، مس و منگنز را تسهیل می کند. از این کود می توان برای محصولات حساس به اوره مانند مرکبات ، انگور و پسته استفاده کرد. سولفات آمونیوم زردی برگهای پیر ناشی از کاهش نیتروژن خاک و همچنین زردی برگ های جوان ناشی از کمبود گوگرد را از بین می برد.

مزایای دیگر سولفات آمونیوم

شایان ذکر است که سولفات آمونیوم در میان سایر کودهای ازته کمترین میزان جذب آب را دارد. که باعث کاهش جمع شدن و افزایش زمان نگهداری می شود. استفاده اولیه از سولفات آمونیوم به عنوان کود در خاک های قلیایی است. یونهای آمونیوم در خاک آزاد می شوند و مقدار کمی اسید ایجاد می کنند. که PH خاک را کاهش می دهد، در حالی که نیتروژن موجود در آن عنصری اساسی است که به رشد گیاه کمک می کند.

مهمترین عیب استفاده از سولفات آمونیوم این است که مقدار نیتروژن آن کمتر از نیترات آمونیوم است که هزینه حمل و نقل را افزایش می دهد. همچنین در کشاورزی به عنوان اسپری کمکی برای حشره کش ها، علف کش ها و قارچ کش های محلول در آب استفاده می شود. در این حالت، عملکرد آن اتصال به کاتیونهای آهن و کلسیم در چاههای آب و سلولهای گیاهی است. به ویژه به عنوان مکمل علف کش های 2،4-D (آمین)، گلیفوزات و گلوفوزینات موثر است.

بیشتر بدانیم  خرید مستقیم سولفات آمونیوم جو با بهترین قیمت

مراکز فروش سولفات آمونیوم آزمایشگاهی

مراکز فروش سولفات آمونیوم آزمایشگاهی شرکت ما یکی از مراکز فروش سولفات آمونیوم آزمایشگاهی می باشد و این محصول را با قیمت کاملا رقابتی به کشورهای دیگر و سراسر کشور توزیع می کند و چون ویژگی ها و کاربردهای بسیاری دارد با قیمت ارزانتری به کشورهای آسیایی و اروپایی صادرات می شود که می توانید جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت نهایی این محصول و نحوه صادرات آن به وب سایت رسمی شرکت ما مراجعه فرمایید.

Rate this post

Originally posted 2021-06-03 10:33:57.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما