تولیدکنندگان اسید آمینه ارگانیک ارگانامین

اسید آمینه چیست و چه تأثیری در روند باروری گیاهان و محصولات زراعی دارد؟

چه عواملی می تواند منجر به بار دهی بیشتر درختان شود؟ اسید آمینه ارگانیک ارگانامین از جمله کودهایی است که باعث تقویت و افزایش میزان محصولات قابل برداشت می شود.

تولیدکنندگان اسید آمینه ارگانیک ارگانامین

ویژگی اصلی اسید آمینه ارگانیک ارگانامین

ویژگی اصلی اسید آمینه ارگانیک ارگانامین

به صورت کلی، هر ماده ای که موجب تقویت خاک زمین های زراعی شود کود نامیده می شود. کودها به دو بخش تقسیم می شوند:

  1. کود شیمایی 
  2. کود ارگانیک

کودهای با منشاء شیمیایی در برخی موارد می تواند منجر به افت کیفیت محصولات زراعی و کشاورزی و حتی از بین رفتن آنها شوند. اما استفاده از کودهای حیوانی میزان خطر از بین رفتن محصولات را بسیار کاهش داده و می تواند در میزان برداشت محصول دخیل باشد.

اسید آمینه و کود حیوانی گاو یکی از بخش های تشکیل دهنده پروتئین است. 

این اسید به صورت عادی در گیاهان تولید نمی شوند و نیاز است که از طریق کودهای صنعتی با کیفیت تأمین شود.

اسید آمینه به سه صورت، چپگرد، راست گرد و مخلوطی از این دو تقسیم می شوند.

اسید آمینه راست گرد به دلیل دارا بودن ترکیبات غیر طبیعی گاهاً به راحتی جذب گیاه نشده و در عمل نتیجه مناسبی نخواهد داشت.

ویژگی اسید آمینه ارگانیک ارگانامین، استفاده از اسید آمینه چپ گرد بوده که علاوه بر کیفیت بالاتر به راحتی جذب گیاهان شده و نتیجه بسیار مناسبی را در بر خواهد داشت.

بیشتر بدانیم  نرخ کود اسید آمینه خالص در بازار جهانی

بر طبق تحقیقات انجام شده توسط دانشمندان علم شیمی، حدود 20 نوع اسید آمینه وجود دارند که می توانند در تشکیل ساختار یک پروتئین شرکت داشته باشند. ساز و کار استفاده از کود، متفاوت بوده و به نوع گیاهان و درختان بر می گردد.

مثلا برای سیب زمینی، یکبار در زمان گل دهی و یکبار در میانه دوره رشد استفاده شود؛ و یا در مورد سبزیجات سه بار در زمان رشد گیاه.

در کل استفاده از این اسید آمینه ارگانیک می تواند منجر به افزایش باروری درختان میوه شده و محصولات با کیفیت تر و بیشتری را به بازار عرضه کند.

قیمت اسید آمینه ارگانیک ارگانامین در مراکز فروش

قیمت اسید آمینه ارگانیک ارگانامین در مراکز فروش کشاورزان نیاز دارند که از اسید امینه ارگانیک و کود سه بیست در محصولات خود استفاده کنند. میزان مورد نیاز این کود بستگی به نوع گیاهان و درختان دارد. چرا که زمان تزریق این کود به گیاهان و دفعات استفاده از آن در دوران کشت متفاوت است.در کل به دلیل اهمیت و شرایط محیطی خاص، نیاز به غنی تر شدن خاک به شدت احساس می شود. اسید آمینه ارگانیک ارگانامین در مراکز فروش مخصوص محصولات کشاورزی به وفور یافت می شود. قیمت این محصولات بر حسب مقدار مورد نیاز متفاوت بوده و با آگاهی دقیق از مقدار مورد نیاز، می توانید از این محصول خریداری کرده، و کیفیت و تعداد محصولات خود را افزایش دهید.

قیمت اسید آمینه ارگانیک ارگانامین در مراکز فروش
Rate this post

Originally posted 2020-05-14 11:28:05.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما