عرضه بهترین کود کامل مرکبات

کود کامل مرکبات ، بهترین منبع برای  تامین مواد لازم ، از جمله  ازت و گوگرد برای،درختان مرکبات است. که در اواخر اسفندماه، خرداد و همچنین در پاییز قبل از برداشت میوه به صورت دوره‌ای انجام می‌گیرد. این کود، منبع بسیار بزرگی از نیتروژن برای مرکبات است. و روش مصرف آن به این شکل است که به ازای سن هر درخت از آن استفاده می‌شود. یعنی هر سال که درخت بزرگتر باشد به مقدار آن، حدود ۲۰۰ گرم افزوده می‌شود.

مصرف خاکی و چالکودی آن به این شکل است که به فاصله ۵۰ سانتی متر،با تنه درخت این کود را با زیر و رو کردن خاک در مسیر آبی که به پای درخت چکانه می‌شود. انجام می‌گیرد و گاهی نیز به صورت محلول در آب به پای درخت می‌ریزند.

دستورالعمل تهیه کود کامل مرکبات

مرکبات میوه‌هایی هستند که سرشار از ویتامین c می‌باشند و برای فصل سرما  و تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابل نفوذ سرما، بسیار مناسب هستند. فصل برداشت این میوه‌ها، معمولا از اوایل پاییز است.کود کامل مرکبات می‌تواند باعث تقویت این درختان شود و تمامی نیازهای آنها برای رشد را برطرف کند.

باغداران برای داشتن یک باغ پربار ،سالم  و مناسب، باید بتوانند به روش‌های اصولی از آن مراقبت کنند. یکی از این روش‌ها و شرایط‌ها برای داشتن باغ مناسب و اصولی، کوددهی مناسب است. که از این طریق نیاز خاک به مواد لازم برای رشد گیاه، برآورده می‌شود. و می‌توان باغ تجاری و پرثمری را سر کار آورد.کود کامل، از عنصرهای اصلی مثل منیزیم، فسفر،پتاسیم، ازت و مواردی مثل روی آهن، منگنز و … به صورت کلاته EDTA  تولید و تشکیل می‌شود که کاملا به صورت حل شده در آب است. و. برای باروری و پرثمر شدن مرکباتی از جمله؛ پرتقال، لیمو، لیمو شیرین،  بالنگ، نارنگی و …. بسیار مناسب و کارآمد است. مصرف  این کود به صورت آبیاری و هم محلول پاشی  به صورت خاکی صورت می‌گیرد. که از طریق ریشه‌ها به بدنه درخت، جذب می‌شود.

بیشتر بدانیم  مراکز پخش سولفات آمونیوم مایع

ارزانترین قیمت کود کامل

تهیه کود مرکبات را از طریق فروشگاه بزرگ و معتبر دنبال کنید تا بتوانید بهترین کود، برای مرکبات و دیگر درختان بارور در سطح کشور را تهیه کنید. این فروشگاه‌ها با فروش کود مرکبات ارزان و کامل، خدمت بسیار مهم و بزرگی به بخش باغ داری و کشاورزی در سطح کشور کرده‌اند. و باغدارنی که باغ مرکبات دارند می‌توانند با خرید  این کود، به تقویت درختان خود کمک کنند و سالانه میزان درآمد خود، از باغ مرکبات را افزایش دهند.

Rate this post

Originally posted 2020-11-12 19:14:19.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما