نمایندگی فروش کود اوره اصفهان

کود اوره اصفهان یک عنصر اساسی در کشاورزی فشرده و یک ضرورت برای تولید مواد غذایی است. تحلیل رفتن مواد مغذی در طی یک مرحله کاشت محصولات زراعی چیزی معمول است. و کشاورزان برای تولید محصول برای دوره بعدی کشت و تامین مواد مغذی لازم برای گیاهان باعث می‏شود که از کودهای ازته استفاده کنند. در این بین کود اوره اصفهان از نظر در دسترس قرار دادن مواد مغذی برای گیاهان و حفظ بهره وری کشاورزی نسبت به سایر کودها از سرعت و عملکرد بالاتری برخوردار است.

کود اوره اصفهان

کود اوره در مقایسه با سایر کودها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند، زیرا نیتروژن موجود در کود اوره به طور معمول مواد مغذی بسیار ویژه‏ای است که خاک را از لحاظ پایداری رشد محصول با محدودیت مواجه می‏کند. بدون چنین کودی، تخمین زده شده است که تولید مواد غذایی که تولید می‏شوند فقط برای از نیمی از جمعیت جهانی کافی خواهد بود. به دلیل این چالش‏ها، تولید کود اوره و استفاده از آن در بخش کشاورزی کشور ایران بسیار ضروری و مهم است.

شرایط تولید کود اوره اصفهان

کود اوره اصفهان با میزان نیتروژن 46٪ رایج ترین نوع کودهای ازت جامد است که در سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرد. این کود بیشترین مقدار نیتروژن را در بین انواع کودهای ازته  دارد. اوره  را به عنوان کود می‏تواند برای همه روش ها و شرایط کاربردی ازجمه  قبل و هنگام کاشت محصولات زراعی، برای تغذیه در فصل رشد و همچنین برای پاشش رو برگها استفاده کرد. همچنین از سایر مزایای تولید کود اوره حمل و نقل آسان و بی خط آن است. البته شرکت کود اوره ارزانترین نوع کود ازته را در اختیار کشاورزان قرار می‏دهد. به همین سبب این کود در کشور و در بین کشاورزان  طرفدار زیادی دارد.

کیسه کود اوره

شرکت بهترین کود اوره اصفهان

کود اوره اصفهان در خاک هیدرولیز می‏شود و به آمونیاک و دی اکسید کربن تبدیل می‏شود. آمونیاک توسط باکتری های موجود در خاک به نیترات اکسیده می‏شود، که توسط گیاهان قابل جذب است. این کود اوره همچنین در بسیاری از فرمولاسیون سایر کودهای جامد مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین کود اوره در آب بسیار محلول است، بنابراین برای استفاده در محلولهای کودی (در ترکیب با نیترات آمونیوم(UAN)  بسیار مناسب است. 

آنالیز کود اوره

کود اوره اصفهان معمولا برای بیشتر محصولات کشاورزی با نرخ های بین 40 تا 300 کیلوگرم در هکتار پخش می شود، اما میزان واقعی پخش آن بسته به نوع مزرعه و منطقه متفاوت خواهد بود. همچنین بهتر است این کود در چندین مرتبه و در  فواصل زمانی کم و متوسط ​​مورد استفاده قرار گیرد تا تلفات و شستشو به حداقل برسد. در طول فصل تابستان و برای محصولات بهاره ، کود اوره  باید قبل از آبیاری یا  در هنگام آبیاری پخش شود.

Rate this post

Originally posted 2020-09-15 22:12:57.

بیشتر بدانیم  تولید سولفات آمونیوم پتروشیمی و مراکز فروش آن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما