نمایندگی معتبر کود اوره خراسان

اوره یکی از کودهای نیتروژن دار است که به صورت طبیعی در بدن انسان و جانداران وجود دارد ولی به صورت مصنوعی نیز توسط آمونیوم غیر هیدرات تولید می‌شود. به وسیله کود اوره می‌توان بیشترین مقدار نیتروژن را با کمترین هزینه و در اختیار کشاورزان قرار داد چرا که مقدار نیتروژن موجود در این کود ۴۶ درصد می باشد. کود اوره خراسان نیز یکی از کودهای مشهور در کشور می باشد که تولید آن در استان خراسان صورت می‌گیرد و یکی از کودهای نیتروژن دار ، با قیمت بسیار مناسب می باشد که کشاورزان و باغداران می‌توانند برای افزایش بهره‌وری محصولات خود ، روی ان حساب کنند.

 از خصوصیات کود اوره خراسان این است که با پوشش گوگردی که دارد به عنوان یک نوع  کودی که دارای راندمان بالا و مزایای بسیار زیادی برای درختان و گیاهان می باشد در صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

فرآیند تولید کود اوره خراسان

فرایند تولید کود اوره خراسان به این شکل است که زمانی که دی اکسید کربن و آمونیاک با هم واکنش نشان می دهند این ترتیب تولید می‌شود و این ترکیب یا فرآیند زیر فشار بالا و دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد شکل می گیرد.

نحوه مصرف کود اوره به این شکل است که وقتی بر روی سطح زمین قرار می‌گیرد. یک فرآیند شیمیایی بر روی آن صورت می‌گیرد که این کود تبدیل به بی کربنات آمونیوم می شود. آمونیوم بعد از آن تبدیل به گاز می شود. اگر از این گاز محافظت نشود از بین خواهد رفت یعنی اینکه برای حداکثر کارایی این بود باید آن را با خاک مخلوط کنید که برای اینکه که دو روش در این راه وجود دارد یکی اینکه بر روی سطح زمین پخش کنید و سریع با خاک شوخی زده شود تا اینکه بعد از اینکه به هاست تبدیل شد در خاک تزریق شود و در خاک فرو رود روش دوم این است که وقتی کود اوره بر روی سطح زمین پخش می کنید بعد از آن یک آبیاری سنگین باعث می‌شود که این خاک به این کود به داخل زمین هدایت شود.

از مزایای مهم کود اوره این است که به تنهایی می‌تواند آن را استفاده کرد و نیازی به مخلوط کردن آن با کوتاهی دیگر نیست برای گیاهانی که در خاک هایی که اسید دارند کاشت می‌شوند بهتر است که کود اوره استفاده شود چرا که این کودک می‌تواند به شدت زمین را اسیدی میکند و در کشت محصولات مثل ذرت توت فرنگی و گیاهان که به نیتروژن بالا نیاز دارند این کود می‌تواند مناسب باشد.

 توزیع کننده کود اوره خراسان

کود اوره خراسان یکی از بهترین کودهای اوره تولید در کشور می باشد که برای تهیه آن می‌توانید با کارخانه کود اوره در خراسان در ارتباط باشید.

کود اوره تولید شده خراسان یکی از بهترین کودهای اوره تولید در کشور می باشد که برای تهیه آن می‌توانید با کارخانه کود اوره خراسان و یا نمایندگی معتبر این کود، که اقدام به توزیع کود اوره خراسان، در سراسر کشور می‌کنند، در ارتباط باشید.

 

Rate this post

Originally posted 2020-11-02 20:22:43.

بیشتر بدانیم  فروش انواع کودهای کشاورزی با نازل ترین قیمت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما