خرید سولفات آمونیوم ارومیه با بهترین کیفیت

خرید سولفات آمونیوم ارومیه یکی از بهترین و کارآمدترین کودهای ازته است. زیرا حاوی 21٪ نیتروژن به شکل آمونیوم و نیترات است. گیاهان نیتروژن را فقط به صورت نیترات و آمونیوم از خاک جذب می کنند.
مجموعه ما این محصولات را با شرایط ویژه در کشور عرضه می کند. برای ثبت سفارش این محصول با مراکز خرید سولفات آمونیوم ارومیه ما تماس حاصل نمایید.

مراکز خرید سولفات آمونیوم کشاورزی

ناگفته ها در مورد سولفات آمونیوم گرانوله

سولفات آمونیوم کود شیمیایی است که نیازهای ازت گیاهان را برآورده می کند. و همچنین به دلیل گوگرد جذب سریع موجود در آن جذب سایر عناصر غذایی مانند فسفر و پتاسیم را تسهیل می کند، بنابراین رشد صحیح گیاه را امکان پذیر می کند.

این ماده از آمونیوم و گوگرد به عنوان سولفات تشکیل شده است که دارای pH اسیدی است، بنابراین توصیه می شود برای بهبود آنها آن را روی خاکهای آهکی و رسی قرار دهید.

سولفات آمونیوم گرانوله (NH4) 2SO4 نمکی غیر آلی است که منبع مهم نیتروژن (N) و گوگرد (S) را برای تغذیه محصولات تشکیل می دهد. این ماده می تواند به عنوان یک کود مستقیم استفاده شود و همچنین به عنوان یک جز اساسی در مخلوط های NPK و کود های مرکب استفاده شود.

این ماده به صورت خشک، چه به صورت کریستال و چه به صورت یک محصول گرانول فشرده، عرضه می شود. ذرات سولفات آمونیوم بلوری می توانند از نظر اندازه و شکل بسیار متفاوت باشند.

بیشتر بدانیم  خرید سولفات آمونیوم درجه یک و کارخانه تولید و عرضه آن

به دلیل تمایل ذرات سولفات آمونیوم به کیک هنگام ذخیره سازی و همچنین تخریب و تولید گرد و غبار، از عوامل تهویه مانند پوشش های ضد انعقاد و کنترل گرد و غبار به طور گسترده در نقاط تولید و حمل و نقل استفاده می شود. چنین درمانی ممکن است بعضی اوقات در مکانهای ذخیره سازی و انتقال بعدی نیز لازم باشد.

سولفات آمونیوم پتروشیمی ارومیه

تولید کننده سولفات آمونیوم ارومیه

ما تولید کننده سولفات آمونیوم ارومیه هستیم. تولید سولفات آمونیوم کریستال توسط ما مطابق با استاندار های روز دنیا انجام می شود.

تولید مجموعه ما، به عنوان یکی از تولیدکنندگان مواد اولیه برای تولید سولفات آمونیوم، امکاناتی را فراهم می‌کند تا به صورت سفارشی و با توجه به نیازهای تولیدکنندگان و کاربران، به چالش‌های محصول و فرآیند پاسخ دهد. ما با استفاده از تخصص و تجربه خود، قادر به ارائه راهکارهایی هستیم که بهبود و بهینه‌سازی فرآیندهای تولیدی را فراهم کنند.

با توجه به توانایی تولید مواد اولیه مورد نیاز برای سولفات آمونیوم، ما قادر به ارائه مواد با کیفیت و درستی به تولیدکنندگان هستیم. همچنین، با تحلیل نیازها و مشکلات مربوط به فرآیند تولید، ما قادر به ارائه راهکارهایی هستیم که بهبود و بهینه‌سازی در محصولات و فرآیندهای تولید را به ارمغان می‌آورند.

ما به دنبال همکاری با تولیدکنندگان و کاربران سولفات آمونیوم هستیم. تا از طریق تامین مواد اولیه و ارائه راهکارهای فنی، آنها را در بهره‌وری و کیفیت تولید یاری دهیم. هدف ما ایجاد هماهنگی و همکاری مستدام با صنعت تولید سولفات آمونیوم است. تا بهبودهای مستمر را در فرآیند تولید و عملکرد کسب و کار ایجاد کنیم.

بیشتر بدانیم  خرید سولفات آمونیوم با ارزان ترین قیمت

سولفات آمونیوم مایع کودی است که در فرمولاسیون خود مقادیر قابل توجهی نیتروژن و گوگرد دارد. که ماده مغذی را با کود پایه محصولات تولید می کند.

از طرف دیگر، بسیاری از تجربیات نشان می دهد. که نمک های آمونیوم علاوه بر جلوگیری از تشکیل کمپلکس بین کاتیون ها و علف کش ها، باعث ایجاد تغییراتی در عملکرد مورد دوم می شوند. سرعت نفوذ را بهبود می بخشد و به طور کلی باعث افزایش کارایی کنترل علف های هرز می شوند.

Rate this post

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما